Mijn site
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Magnum44    posted on 06-03-2013 17:06
Sinds een week mijn nieuwe site online, ben pas een half jaartje bezig met de drive in show.
Commentaar geven mag altijd?Cool

Pulse drive-in show
Let the music play!

What do you think about Mijn site ??

Vote :   

Maracas    posted on 06-03-2013 17:25
1 member likes this  Hmm, ik had anders verwacht voordat ik klikte, maar best een mooie overzichtelijke siteEmbarassed?Welkom! Ik zou wel ietsie meer moeite steken in het artwork van de banners etc. Dat maakt het net wat strakker nog?Cool
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Magnum44    posted on 06-03-2013 18:08
Bedankt voor je compliment, ik ga gelijk maar weer aan de Photoshop,?Cool
Let the music play!
HeroS_NL    posted on 06-03-2013 18:31
'Korting bij uw eerste boeking' , moet die boekingspagina het wel doen he!
(http://www.pulsedrive-in.nl/contact/). Misschien zie ik je nog in de buurt, woon zelf in doetinchem!
http://www.djheros.nl/
User edit by HeroS_NL on 06-03-2013 @ 18:32:22 (56%)
ElVrieso    posted on 06-03-2013 21:28
Leuke site. Erg overzichtelijk en een hoop informatie.
Qua design oogt de site wel vrij 'ouderwets' en is er weinig interactiviteit.

De header zou ik als ik jou was anders doen. Verder misschien een simpel achtergrondje (achter de container/wrapper) en bijvoorbeeld helemaal links of helemaal rechts een plaatje voor eventuele acties ofzo.

Misschien ook nog een tip om de home pagina anders in te richten. Er staat nu in een keer vrij veel informatie/letters. Je weet niet in 1 keer waar je moet kijken. Maak het vooral op de homepage iets simpeler maar prikkel je klanten wel zodat ze gaan navigeren door je website.?
Ik zeg niet dat de homepage helemaal verkeerd is, maar de klant is erg lui. Als hij niet binnen een aantal seconden vind wat hij zoekt googled hij wel een andere drive-in-show website.

Hoop dat je er wat mee kan! Succes
Bruno de Vries - @djelvrieso
djpatnl    posted on 06-03-2013 21:41
Goed gedaan maar laat de teksten eens nalezen en corrigeren door iemand. Ik zie veel gramaticale foutjes.

Sebasz    posted on 06-03-2013 21:45
doet me denken aan bax shop. maare die shadow onder de roze letters maakt het niet echt goed leesbaar
Magnum44    posted on 07-03-2013 00:22
Att: HeroS_NL
Ik heb de boekingspagina gecontroleerd, hij werkt weer. Lijkt me leuk een keertje wat af te spreken, kijken hoe een ander het doet?Cool
Att: Maracas
Heb de banners een beetje aangepast, misschien ziet het er nu wat beter uit.
Att: ElVrieso:
Ok, ik ga er nog mee aan het werk om de inhoud wat uit te dunnen, heb wel de lay-out een beetje aangepast.
Zal er binnenkort wat eens bewegende dingetjes op zetten.
Att: djpatnl: Hahaha jaa, mijn buurvrouw is lerares nederlands, zal haar is ff naar laten kijken.
Att: Sebasz
Bax ja, dat dacht ik ook al, heb me een beetje leiden door de T-mobile website.

Maar goed na een weekje werk al meer resultaat denk ik!

Let the music play!
User edit by Magnum44 on 07-03-2013 @ 00:35:32 (20%)
ElVrieso    posted on 07-03-2013 18:34
Goed bezig! Winking my eye
Met die grijze achtergrond is het al een stukje beter vind ik..

Ja, bewegende dingetjes.. Probeer wel zo weinig mogelijk lelijke GIF plaatjes te gebruiken.. Goodluck

Edit:

Ik weet niet waar je precies mee werkt, maar als je gewoon zelf de codes doet, probeer dan je container/wrapper eens deze CSS code mee te geven. Dat geeft de zijkanten een beetje schaduw en zo oogt de website weer wat moderner zegmaar:?

box-shadow: 0px 0px 30px #000000;

Bruno de Vries - @djelvrieso
User edit by ElVrieso on 07-03-2013 @ 18:38:01 (100%)
Magnum44    posted on 07-03-2013 18:52

Bedankt voor de tip, heb inderdaad het CSS aangepast en het resultaat oogt al stukken beter!
Bewegend elementje toegevoegd.

Pulse drive in show

Let the music play!
User edit by Magnum44 on 08-03-2013 @ 00:46:42 (54%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

262 Users online: AudioRelives & 16 Guests (245 Unknown)
Pages generated today : 9.389
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.390