Hoi Ik ben Mario 45 jaar. Rij-instructeur en sinds kort hobbymatig bezig om een drive-in show van de grond te trekken.
Al kind vroeger al showtjes georganiseerd met een simpel pick-uppie en een paar spiegelreflex-lampjes en maar plaatjes draaien. Toen ik 19 was heb ik nog een poosje in een discotheek in Nijmegen mogen draaien, leuke tijd.
Ik hou van vele muziek-stijlen, favoriet is 70's, 80's disco, house, trance, maar vooral ook van heavy-metal.
Favoriete artiesten/bands zijn: Chic, Shocking Blue, Earth wind and fire, Iron Maiden, Metallica, Whitesnake.
Maar ook sommige Nederlandse artiesten vind ik leuk, kortom alles kan!
Ben nu sinds een half jaartje spulletjes te kopen om mijn drive-in show bij elkaar te sprokkelen, hele dure hobby?

. Ik wil ook graag wat meer tijd besteden aan het optreden op feestjes, zelf kan ik ook aardig wat zingen?

, op verzoek wil ik dat dan ook wel graag doen. Verder hou ik van gezelligheid, klets graag, en hou niet van vroeg naar bed gaan.
Ik vond deze site bij toeval met google, lijkt me zeer intressant alllemaal en hoop hier nog veel te kunnen leren. Ik ben dan wel 45 maar wel een rookie.?