Nieuw: Pioneer CDJ-800MK2 (10/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 22-02-2006 00:32
Pioneer komt vandaag met het nieuws dat er een nieuwe CDJ-800 wordt gelanceerd : de Pioneer CDJ_800MK2.

De 800 is echt verbazend vooruit gegaan. Het eerste wat opvalt : de kleur. De CDJ-800 is titanium, de MK2 is meer zilver. De Touch Pad heeft de metalic feel van de DVJ-X1 (en mijn gemodificeerde 1000MK2Winking my eye )

Maar vooral het gevoel van de jog (vind ik) vollop verbetert, hij voelt nu aan als die van de CDJ_1000MK2.

De displays zijn erg helder, de main display is nu ook een forse dot-matrix. Die komt goed van pas want : Hij ondersteunt CBR en VBR MP3. Met Folder Search knoppen loop je lekker rap door de mappen heen (als de CDJ_200).

Mjammie :D

DJResource Topics > CD Players > Pioneer CDJ800MK2

[edit] Net klaar en hier kun je hem downloaden, de DJResource demo :

DJResource Downloads > Pioneer CDJ-800MK2 Video Demo
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 05-03-2006 11:50 (22%)

What do you think about Nieuw: Pioneer CDJ-800MK2 ??

Vote :   

joeyrambone    posted on 24-04-2006 17:31
heb ze toch voor de introductieprijs
Lead    posted on 24-04-2006 18:12
Wees blij als je ze al ergens kunt krijgen, de bschikbaarheid is heel schaars !
Let the BASS be louder
joeyrambone    posted on 24-04-2006 18:39
i know ! heb schijnbaar veel geluk
dane86    posted on 25-04-2006 12:07
Poster: DonBasco
Waarom gaat iedereen die dingen nou allemaal opeens kopen. Dat is volgens mij niet zo goed voor de prijsontwikkeling  (hogere vraag -> hogere prijs.....)

Prijs hangt natuurlijk vooral of van het aanbod. Hoge vraag, weinig aanbod, hoge prijs. weinig vraag, veel aanbod, lage prijs. : Maar we hebben het hier wel over een luxe product, dat is niet zo gevoelig voor stijgingen en dalingen van vraag en aanbod.

Leon    posted on 25-04-2006 22:41
Vind het wel sjiek om die prijzen nu te zien op de 2e hands sites. Vooral aangezien ik binnenkort wil kijken voor een 2e mk1.
DonBasco    posted on 26-04-2006 10:07
Poster: dane86
Prijs hangt natuurlijk vooral of van het aanbod. Hoge vraag, weinig aanbod, hoge prijs. weinig vraag, veel aanbod, lage prijs. : Maar we hebben het hier wel over een luxe product, dat is niet zo gevoelig voor stijgingen en dalingen van vraag en aanbod.

Mijn post was niet zo serieus bedoeld, maar ik moet je eigenlijk wel gelijk geven.
Als straks al die internet dj-shops genoeg aanbod hebben zal de prijs wel zakken richting de inkoopprijs.
FrankyN    posted on 06-05-2006 13:19
Ik heb gister middag gebeld naar de winkel waar ik de cdj 800mk2  heb besteld die vertelde mij dat hij over twee weken pas binnen zou komen  beetje jammer maar het is et wachten waard...
dane86    posted on 07-05-2006 02:11
Poster: DonBasco

Mijn post was niet zo serieus bedoeld, maar ik moet je eigenlijk wel gelijk geven.
Als straks al die internet dj-shops genoeg aanbod hebben zal de prijs wel zakken richting de inkoopprijs.

Haha, ik had even een economie-geep momentje, was ook niet echt serieus bedoeld. Ik heb er wel al 1tje thuis staan, nu nog ff sparen voor een tweede. Mijn huisgenoten zijn er ook blij mee, telkens als ze de kans krijgen staan ze op dat ding te spelen. Maarja, dat heb je met dit soort apparatuur

deoni    posted on 08-05-2006 10:11
Heb er 2 gekocht bij een pioneer dealer voor 1390,- euro. Ze zijn duidelijker beter dan de vorige versies. De jog ligt zeeeer lekker in de hand, vooral voor scratchen.
Maar het klopt, ze zijn nog heel moeilijk te krijgen. Ik heb er namelijk ook lang op moeten wachten.

Dex17    posted on 03-06-2006 18:49
Waar issie het goedkoopste?

Jorrit    posted on 03-06-2006 19:49
Poster: Dex17
Waar issie het goedkoopste?

Daar gaan we het hier niet over hebben, prijsvergelijking doen we niet hier, daar zijn zat sites voor te vinden met die geweldige uitvinding google. Winking my eye
PhydomiR    posted on 14-06-2006 11:32
Sinds gisteren heb er eentej van thuis staan naast mijn super OEM bakken. Het is wel ff wennen, voor het eerst met cd's draaien, maar ik vind het nu al een super vet apparaat.

Zeer makkelijk in gebruik en alles voeld ook heel erg degelijk aan, op het aan/uit knopje na :P
bigcy    posted on 14-06-2006 19:21
i have recently purchased 2 pioneer cdj 800 mk2, but have not purchased a mixer i need some recommendations. holla back.

DJ_Inspiration    posted on 14-06-2006 19:33
Have you used the Search on this forum yet?
Maybe it's good to open a new topic or search the forum a little bit because this topic is only about the Pioneer CDJ-800MK2 in Dutch Winking my eye
It's not good to go off-topic Happy, laughing

How many channels would you like to have? 2, 3, 4, 5 ?
Do you want to have effects on it?
What's your pricerange?
User edit by DJ_Inspiration on 14-06-2006 @ 19:33:14 (10%)
Jizzy    posted on 19-12-2007 23:50
Ik heb een CDJ 800 MK2 vandaar dat ik deze vraag in dit topic zet (ondanks dat het misschien voor andere cd spelers ook zou gelden.)

Ik download via een betaalsite (zal de naam hier niet zetten omdat niet niet weet of dat mag maar het begint met een B en eindigt op t.com Cry)
Hier download ik zowel mp3 (320) en Wav bestanden. Nu vraag ik me af wanneer heb je de beste kwaliteit. Ik weet dat .wav beter is dan mp3..

1. als mp3/.wav branden
2. er een Audio-cd van maken
3. andere optie

Ik hoor het graag van jullie.
Winston    posted on 20-12-2007 01:46
Van een wav bestand een audio cd van maken.

Mp3 ook 320 is op een slimme manier compressed en dus van mindere kwaliteit. Alleen moet je van goede huize komen om het verschil te horen.

Als ik goed ben ingelicht hoort niemand het verschil bij 320 mp3, maar met meetapparatuur kun je wel verschil aantonen.
Tic Toc
stevew    posted on 20-12-2007 07:49

De beste manieren heb je hier juist vermeld,
Ofwel audio WAV-cd's
Ofwel MP3 cd's in 320

Maak hier gewoon je keuze uit, als je graag vele tracks op 1 cd wil zetten, gebruik je mp3 of als je tevreden bent met een tiental tracks op 1 cd gebruik je het WAV-format.
Greets

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

273 Users online: 50 Guests (223 Unknown)
Pages generated today : 55.228
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.602