Soundcloud likes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BassAddicts    posted on 04-03-2013 18:26
Yo iedereen!

Wij hebben ons ooit hier voorgesteld maar zijn daarna niet echt actief geweest, we zijn meer bezig geweest met draaien en producen.

Maar ik heb jullie hulp nodig, ik en mijn vriend doen namelijk ?mee aan de Dancetunes Dj contest onder de naam Bass Addicts.

Hoe meer likes wij hebben op onze mix, hoe meer kans we maken!
Dus wij zouden het heel erg waarderen als jullie misschien even willen luisteren en de mix willen liken!

Link:https://soundcloud.com/bassaddictsofficial/kokorico-competition-bass-addicts

Alvast heel erg bedankt!

What do you think about Soundcloud likes ??

Vote :   
Avine    posted on 04-03-2013 18:56
2 members like this  Wat me gelijk opvalt is je mashup, helaas negatief. Dit had het uitblinkertje moeten zijn, maar de geluidskwaliteit is niet om aan te horen. Zorg dus zeker voor nummers 320 Kbps zijn.?

www.facebook.com/avineofficial | Be strong
BassAddicts    posted on 04-03-2013 19:02
1 member likes this  Hartstikke bedankt dat je ons hier op wijst!

Het is me nooit echt opgevallen en heb er nu toch wel een beetje spijt van
Gerdo    posted on 05-03-2013 11:15
2 members like this  Ik vind de mix niet goed! Dus dan ga ik hem niet liken!
ElReyGrande    posted on 05-03-2013 14:32
2 members like this  Sorry jongens maar ik moet het eens zijn met de bovenstaande reacties. Het had opzich een goede mix kunnen worden, want er zaten een paar lekkere mashups in, jammer genoeg hoorde jullie eigen mashup daar niet bij (luister eens een paar keer naar de kwaliteit van Torrent die jullie gebruikt hebben en de kwaliteit als je hem op youtube luisterd of op beatport koopt). Ook mixten jullie sommige tracks op een onhandig punt in wat het een beetje 'afgezaagd' liet klinken.
Dit is bedoeld als kritiek en om jullie verder te helpen Winking my eye
BassAddicts    posted on 05-03-2013 19:14
Bedankt voor de kritiek!

We dachten: We give it a shot, het heeft toch niet zo netjes uitgepakt want we waren denk ik te snel tevreden.

We gaan nu keihard werken aan jullie verbeter punten en hopen op resultaat in de toekomst!
Zimm    posted on 06-03-2013 09:42
Hier win je helemaal niets mee
ElReyGrande    posted on 06-03-2013 17:43
Poster: BassAddicts
Bedankt voor de kritiek!

We dachten: We give it a shot, het heeft toch niet zo netjes uitgepakt want we waren denk ik te snel tevreden.

We gaan nu keihard werken aan jullie verbeter punten en hopen op resultaat in de toekomst!

Snel tevreden moet je als je met zoiets meedoet niet zijn, dan moet het helemaal goed zitten Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 4.452 days.
 Post CommentThat would be 148.4 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

245 Users online: 23 Guests (222 Unknown)
Pages generated today : 31.955
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.840.414