Halloooo!
Ik ben nieuw hier, en wou me even voorstellen. Ik ben 18 jaar en studeer in op de TU Delft. Met dj'en heb ik nog niet zo veel ervaring, het is min of meer mijn nieuwe hobby geworden het afgelopen half jaar. Ook heb ik nog nooit in een club gedraaid, alleen thuis eigenlijk.
Ik heb een tijdje op een Traktor S2 gedraaid, maar die recentelijk verkocht omdat ik toch wou overstappen op de wat grotere speeltjes van Pioneer (alleen is dat nog ff doorsparen, haha). De S2 is natuurlijk leuk voor beginnenlingen, maar heeft een aantal nadelen IMO: je klikt snel op de sync knop wat een deel van het dj'en wegneemt, je hebt maar 2 decks (tenzij je de S4 koopt, maar die is 2x zo duur), jogwheels zijn klein en je kunt onmogelijk backspins doen, geen 'slip' funcie (maar 2 van pioneers cdj's hebben het, maar ze konden het toch makkelijk in Traktor bouwen...), effecten zijn wel leuk maar volgens mij kan je meer met de rmx-1000.
Als iemand dus nog een goedkope Cdj-2000/900 of een DJM heeft liggen waar die vanaf wil, dan zou ik die graag van je overnemen