Ik wou even me vernieuwde site laten zien. www.soundimpulz.com Ik heb hem vernieuwd en wil graag weten wat jullie ervan vinden. Ik gebruik deze site om een de mensen een beetje een prijsindruk te geven en om een handig overzicht te hebben van de apparatuur die ik kan leveren.
graag commentaar,
Martijn
P.S. ik heb deze site uiteraard zelf gebouwd
What do you think about Sound-Impulz ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
nope ik doe wel wel freelance werk bij een drive-in show en daar haal ik dan ook het een en ander vandaan als ik wat extra's moet huren en ook zij hebben dan weer bedrijfjes die wat kunnen regelen enzo...
Leuke overzichtelijke site. Ik weet niet of die verspringing rechts van je logo bedoeld is, of een fout in FF ?
Menu bij de foto's vind ik duidelijk en zoals het zou moeten. Als ik de producten ga bekijken moet je 2x klikken in het kleine menutje. Ik zou het hoofdmenu in het grote vlak plaatsen. Bij klik open je dan het submenu en een toon je een pagina waarbij je mensen wijst op de keuzes die ze hebben.
Veel mensen snappen direct wel hoe het werkt, maar die 2 keer klikken in dat menu terwijl er ogenschijnlijk weinig lijkt te veranderen zou verwarring kunnen veroorzaken.
maar misschien kun je bij verhuur nog wat meer informatie geven
zoals borg e.d ...
maar echt super gedaan , en ik zag de foto's ziet er netjes uit , leuk bedacht met
die steigers , ga ik dus binnenkort ook doen haha thanks !!! suc6 ermee
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.