Tipje van mijn kant naar D-Jesse. Als het goed is ben je deze zondag bij Maracas, ik ben daar namelijk wel. Ik geef ook FL Studio les en kan je ongetwijfeld wel her en der wat bij brengen wat ik zo lees nu.?
Mocht jij een laptop hebben dan neem die maar mee. Er zal vast wel ruimte zijn om je een paar dingen her en der uit te leggen. Wel stel ik daar iets tegenover. Wat het is vertel ik je haarfijn zondag wel. No worries?

!
@Overtracked, vet snel nieuwe dingen leren is in de studio niet zo easy as done voor muziek. Laten we eerlijk zijn dat alleen met de DAW FL Studio meer knopjes en schuifjes etc etc zijn die allemaal wat doen dan op de CDJ 2000 en DJM 2000 + RMX 1000 set van Pioneer.?
Het draait er mij om dat uberhaupt 'nieuwe' dingen leren tijd vergt. En nieuwe dingen moeten bezinken en tot een 'aha!' momentje komen. Dan vallen alle puzzelstukjes namelijk op de plaats en is de laatste schakel compleet. Op de Pioneer set hierboven beschreven zeggen mensen al van: 'WOW!' Knopjes en lichtjes enzo enzo. Maar om de basis te (her)kennen hoef je een paar dingen te weten om tot een resultaat te komen dat al het eerste 'aha' momentje maakt. In een studio is dat anders?

! Doorzetten & uitproberen, omzoeken en opnieuw uitproberen en doorgaan!