Afmixen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmstr223    posted on 02-03-2013 14:51
Heren en Dames

Ik doe nu de opleiding Sound&vision op het Rijnijssel college, en wij hebben laatst een multitrack afmix opdracht moeten maken. Hieruit bleek dat ik een van de beste resultaten ui de klas had Happy, laughing (opscheppen) hier was ik heel blij mee omdat mijn doel is om over een paar jaar als assistent engineer te kunnen werken.

Mijn vraag was of jullie tracks/opnamens hebben die afgemixt moeten worden? Ik wil dit heel graag doen, ook omdat het voor mijn opleiding help Happy, laughing

Ik zou het tof vinden als jullie wat hebben! Happy, laughing

een gearlijstje van de spulletjes waarmee ik werk:

Macbook Pro met Studio-one en protools.
BlueSky exo2 monitoren
genelec 8020 monitoren (van mijn vader)
Rogers ls3/5a monitoren?(van mijn vader)
tannoy eclipse monitoren?(van mijn vader)
Novation ReMOTE ZeRo SL
www.bramvanbergen.nl
User edit by djmstr223 on 02-03-2013 @ 15:01:10 (47%)

What do you think about Afmixen ??

Vote :   

FASA    posted on 02-03-2013 22:38
Ik ben aan een trackje bezig en ben zelf geen held met afmixen, misschien als ik er tevreden mee ben dat ik hem wel door je wil laten afmixen.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Wytse    posted on 02-03-2013 23:12
Poster: djmstr223
Heren en Dames

Ik doe nu de opleiding Sound&vision op het Rijnijssel college, en wij hebben laatst een multitrack afmix opdracht moeten maken. Hieruit bleek dat ik een van de beste resultaten ui de klas had Happy, laughing (opscheppen) hier was ik heel blij mee omdat mijn doel is om over een paar jaar als assistent engineer te kunnen werken.

Doe Sven de groeten!

Wat betreft het afmixen, probeer eerst eens een heleboel multitracks van internet af te halen en die allemaal te mixen. Flink oefenen! Als je gelijk voor klanten gaat werken is de kans groot dat je op je bek gaat...
White Sea Studio
FSR    posted on 03-03-2013 00:22
Zou hij niet je apprentice kunnen worden Wytse?Cool?
ElVrieso    posted on 03-03-2013 14:24
Hey, misschien is dit wat voor je.
Bruno de Vries - @djelvrieso
djmstr223    posted on 04-03-2013 09:52
@FASA Laat maar weten Happy, laughing Ik doe het graag voor je!

@wytse zal ik doen Happy, laughing Mijn bedoeling is niet meteen klanten te hebben, eerder gewoon oefenprojecten.?

@FSR Heel goed idee Happy, laughing Wytse? haha

@elvrieso Die site ken ik al ja Happy, laughing heb er al een hoo[p van gemaakt, ga binnekort ook het boek bestellen. toch bedankt Happy, laughing

www.bramvanbergen.nl
FSR    posted on 04-03-2013 12:01
'Ik wil wel dat je bij de light side blijft. Dark afmixen van muziek vind ik niet zo'n topper?Cool?my young padawan!'

Ok?, ok? dit ging wel heel erg offtopic maar het grapje kon ik niet laten xD!
djmstr223    posted on 04-03-2013 12:40
WHUUUUT HAHA okee faag Robert Happy, laughing zie je vanmiddag!
www.bramvanbergen.nl
FSR    posted on 04-03-2013 12:58
@hierboven, wen er alvast maar aan. Je hebt nog 4 uur?Cool! Tot vanmiddag?Cool
Wytse    posted on 04-03-2013 19:12
Poster: djmstr223
@wytse zal ik doen Happy, laughing Mijn bedoeling is niet meteen klanten te hebben, eerder gewoon oefenprojecten.?

@FSR Heel goed idee Happy, laughing Wytse? haha

Helaas doen we in de studio niks meer met leerlingen, en ik moet vaak zieke NDA's tekenen, dus bijna niet te combineren...

Doe Roel ook effe de groeten, vandeweek nog bij m geweest, wat een geweldige man is dat en wat een super studio heeft ie toch...
White Sea Studio
Yvaroz    posted on 05-03-2013 00:14
Ik ben eigenlijk klaar met een track, heb je dan alle sporen los nodig? en verder nog vereisten?

zou je kunnen mailen naar info [at] Yvaroz.com
Nothing is Impossible

This is an old Topic

No new postings for 4.451 days.
 Post CommentThat would be 148.4 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

138 Users online: 10 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 16.675
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.689.627