Poster: D-Jesse
Alleen een vraagje: Staat het niet een beetje 'onprofessioneel' om als demo mail, gmail te gebruiken?
Poster: Dyno
Lijkt me niet. Waarom denk je dat?
Poster: D-Jesse
Gefeliciteerd, ben benieuwd hoe t gaat uitpakken!
Alleen een vraagje: Staat het niet een beetje 'onprofessioneel' om als demo mail, gmail te gebruiken?
Poster: Limb-Girdle
Qua branding kan dit beter door een eigen demo email te maken als demo@downtownmusic.com o.i.d. Grotere labels gebruiken tegenwoordig ook veelal @gmail.com adressen omdat GMAIL gewoon een hele fijne interface hebben. Om demos en andere email ontvangen is dit de ideale oplossing(bestaat ook een zakelijke versie, zodat je wel je eigen domein kan koppelen aan GMAIL)
Poster: Limb-Girdle
Dat wist ik niet! Voor DJ-Lounge heb ik hier toevallig een tijd geleden voor gekeken en toen begreep ik dat dit alleen via de zakelijke accounts ging voor Google. Ik lees nu net dat dit dus ook voor eigen (persoonlijke) domeinnamen kan, geniaal.?
Het label interscope gebruikt ook een demo email adres voor hun demo submissions.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.