Hallo iedereen!
Ik ben Sander en afkomstig uit Bonheiden, Belgi? en ben sinds een paar dagen 20 jaar oud

.
Ik ken DJResource al een hele tijd. 4 jaar geleden ben ik begonnen met mijzelf wat cd-spelers & mixer aan te schaffen en door het rondsurfen ben ik op deze website terechtgekomen. Na een tijdje heb ik een dipje gehad en verwaterde het dj zijn in mij een beetje. Sinds kort ( een half jaartje tot een jaar) heb ik het terug opgepakt en was ik terug intensief aan het oefenen.?
Was, je leest het goed. Ik ben student Event- & Projectmanagement aan de Karel de Grote Hogeschool te Antwerpen en ik zit dus op kot. Ze hebben tijdens de Kerstvakantie ingebroken in mijn kot en mijn dj-gear meegenomen terwijl ik mooi tussen mijn boeken zat.?
Nu ben ik dus aan het sparen voor nieuw gear. Ook ben ik sinds kort bezig met producen. Ik heb dit altijd fascinerend gevonden maar heb pas de laatste maand het geduld en de motivatie gevonden om wat youtube-tutorials te bekijken. Nu meld ik me bij DJR aan om mijn amateur-resultaten aan jullie te laten horen en natuurlijk om feedback te krijgen. Want tenslotte leer je het meeste uit de commentaren.?
Wat moet je nog weten? Mijn muzieksmaak? Ik heb een heel ruime muzieksmaak, ik hou van Klassieke muziek tot Hardstyle, een uitzondering is rock & dubstep, daar ken ik helemaal niets van. Het genre dat ik draai(de)/wil draaien is Progressive House.
Ik heb me dus snel een soundcloud accountje aangemaakt, een mp3-bestandje van mijn projectje geprepareerd en het geupload om jullie te laten horen wat ik voorlopig in mijn mars heb. Ik wou graag iets doen met Otto Knows - Million Voices: https://soundcloud.com/sandervandenbroeck/million-voices-test
Groeten en laat jullie maar horen !