Zoals de titel al zegt zoek ik onderdelen voor mijn cdj's, ik zal meteen uitleggen wat k wil graag doen. Ik heb 2x Pioneer cdj 850 K, dat is de zwarte uitvoering. Nu zijn alleen standaart de play/ceu knoppen en de tempo schakelaar zilver. Zie eventueel afbeelding op google.
Nou wil ik deze graag in het zwart hebben zodat mijn cdj's toch een beetje anders zijn dan anderen. Ik heb gekeken op een site voor onderdelen. Nou staan hier helaas geen maten bij, maar nu is de vraag zijn de play/ceu knoppen van een cdj 900/cdj 2000 gelijk kwa maat aan de 850?
bedankt voor de reacties?
What do you think about Pioneer cdj 85/900 onderdelen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
me dealer zit aan de andere kant van nederlands dus ik ga niet even op en neer rijden dan ben k meer geld aan bezine kwijt dan de onderdelen kopen en gewoon proberen!
Maar mijn Play/ceu knoppen zijn niet aan vervanging toe vanwegen een deffect maar ik wil ze vervangen door zwarte zodat me spelers helemaal zwart zijn en wat apparter ogen.
Die knoppen kost niet een paar euro, dat knoppen frame is wel ietsje duurder. Ik betwijfel trouwens of dat gaat passen, want ookal ziet zo'n play knop er van buiten hetzelfde uit, het frame wat eronder zit (buiten zicht) zit op een ander printplaatje, dus zou mij niet verbazen als dat heleamaal niet zomaar gaat passen.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 4.454 days. Post CommentThat would be 148.5 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.