Poster: robertvisserneej stef lead heeft weer eens gelijk als je stofkappen echt krasvrij zijn dan is er echt wel iemand die ze voor dat bedrag wilt kopen! gewoon geduld hebben! suc6 met de verkoop!
quote: |
Poster: tairip Als ze alleen thuis gebruikt zijn en hagelnieuw, dan is dit een mooie prijs! Kwaliteit mag betaald worden! |
Poster: Uncle
quote:
Poster: tairip
Als ze alleen thuis gebruikt zijn en hagelnieuw, dan is dit een mooie prijs!
Kwaliteit mag betaald worden!
het verbaasd me dat zelfs de moderators dit een goede prijs vinden. Ik zal er verder over ophouden, het is nu eenmala niet MIJN topic... maar 495 niet of 475 2ehands... ben ik dan gek of zijn jullie dat nu....?
Poster: barbarian
wel mooi ik zet gewoon een linkje waar je ze nieuw goedkoper vind en julie vertwijderen het
en vinden de prijs gpoed(moderators) miss een goede vriendscahp met de moderators ofzo? kzou nie weten wat oneerlijk is aan wat ik deed. integendeel je mag een belgische referentie geven! als dat al niet meer mag hier. AMAAI MEN .............. DAN!
Poster: Mimoza
wrslk gebogen arm, heb nog nooit een fabriek af technics 1200 gezien met een rechte arm..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.