Het is al even geleden dat ik hier nog 'actief' ben geweest en iets heb gepost of op werken heb gepost, maar had 't ontzettend druk, hierbij mijn verontschuldigingen, nu kan ik weer wat actiever zijn, heb om te beginnen al een werkje dat ik wil showen.
Het was al een heel tijdje geleden dat ik nog eens een mash-up in elkaar had geknutseld, wou nog eens iets in elkaar steken, ben uiteindelijk op een mashup gekomen met 'I Could Be The One' van Nicky Romero & Avicii ons allen bekend en 'Alive' van Krewella, een iets minder bekend nummer. Voor ik 'm maakte had ik nog niet gecheckt of hij bestaat, blijkt dat er al een versie van bestaat, maar klinkt volledig anders, dus, np.? Check it out:?http://soundcloud.com/mickslack/icbtoalive Al heel veel positieve commentaar op gekregen!
Groeten, Michiel / Mick Slack
What do you think about ICBTO vs. ALIVE ??
Vote :
This is an old Topic
No new postings for 4.459 days. Post CommentThat would be 148.6 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.