Poster: dj-zero
Ik hoop dat je in je mails minder spelfouten hebt staan.?
Ik zie dat je een engelse vlag hebt staan, misschien goed om dan de mails ook in het engels te schrijven in jouw geval
Als je gaat mailen is je eerste mail al van groot belang voor je eerste indruk, met zulke spelfouten zullen ze er niet veel van denken.
Poster: DJADMIN
Ik krijg, voor de discotheken, in sommige weken wel 20 mailtjes van dj's die bij ons willen werken. Op het begin beantwoordde ik deze nog, maar nu begin ik er nog niet eens meer aan.
Je kan twee dingen doen, de eerste is het beste, zorg dat je close gaat worden met andere dj's die al meer bereikt hebben, vraag of je een keer ergens mag openen, support deze dj's, bla bla. Zo kom je in een circuit, wellicht is er ooit een dj ziek, en kan je deze vervangen, of worden er feestjes georganiseerd waar je draaitijd mag hebben.
Als tweede kun je altijd op zoek gaan naar de manager van de tent, en daar een praatje mee maken. Toon interesse. Ik kan het niet hebben als er dj's zeggen geinteresseerd zijn te draaien in ??n van onze tenten, en er vervolgens nog nooit geweest zijn. Zelfde met concepten. DJ'S die zich aanmelden voor mijn concepten en er nog nooit geweest zijn, kan ik simpelweg niets mee. Stuur dus geen duizenden mailtjes, onbegonnen werk !
Poster: Yorick
Als je echt iets wil ga je er zelf voor en niet via via...
Gewoon naar zaken toe stappen en vragen of je mag draaien en af en toe mag je ook best bluffen
Poster: maikimo
Bedankt mensen voor jullie berichten
ben gisteren zelf naar 2 discotheken geweest in belgie en die zagen me wel zitten ( de eigennaren dan )?
dus ik hoop dat ik binnenkort in deze 2 discotheken mag komen draaien
?@DJADMIN?
Harstikke bedankt voor je uitleg het is namelijk wel zo ik ben toen gestopt met draaien vanwegen me gezondheid voor die tijd had ik genoeg draaiplekjes voor me eigen maar ja me lichaam liet me in de steek ( kleine infarct in me hoofd )?
na veel revalideren en heerlijk weer leren te genieten van muziek wil ik graag weer on stage?
en excusses voor de typefouten heb namelijk last van een beetje dyslycties als ik dat al ten goeie spel?
en van me nieuwe laptop normaal heb ik een qwerty toetsenbordt nu is het een azerty dus een beetje wennen
Bedankt mensen voor jullie berichten
ben gisteren zelf naar 2 discotheken geweest in belgie en die zagen me wel zitten ( de eigennaren dan )?
dus ik hoop dat ik binnenkort in deze 2 discotheken mag komen draaien
?@DJADMIN?
Harstikke bedankt voor je uitleg het is namelijk wel zo ik ben toen gestopt met draaien vanwegen me gezondheid voor die tijd had ik genoeg draaiplekjes voor me eigen maar ja me lichaam liet me in de steek ( kleine infarct in me hoofd )?
na veel revalideren en heerlijk weer leren te genieten van muziek wil ik graag weer on stage?
en excusses voor de typefouten heb namelijk last van een beetje dyslycties als ik dat al ten goeie spel?
en van me nieuwe laptop normaal heb ik een qwerty toetsenbordt nu is het een azerty dus een beetje wennen
ene is ladife ofso iets en de andere is een soort bar en die weet ik de naam niet zo was gisteren behoorlijk aan het drinkgen geslagen hehehe
Poster: Tekhead
Waar zijn die discotheken ergens, welke stad, gemeente of dorp ? Ladife of zoiets zegt me nietsBTW hoe ga je er dan geraken in die clubs als je niet meer weet hoe die clubs noemen of waar ze ergens zijn, kan je toch niet erg professioneel noemen he ?
Poster: Tekhead
Waar zijn die discotheken ergens, welke stad, gemeente of dorp ? Ladife of zoiets zegt me nietsBTW hoe ga je er dan geraken in die clubs als je niet meer weet hoe die clubs noemen of waar ze ergens zijn, kan je toch niet erg professioneel noemen he ?
Mee eens tek, het is duidelijk grootspraak...
''jaaa ik was gisteravond ook wel op gesprek, was iets met Las Vegas Music Hall ofzo iets..maar weet niet meer precies en ehh...'
Daaaaaaaaag..zo lust ik er nog wel een paar
Poster: ElReyGrande
mhh ik denk als ik in een discotheek zou komen te draaien, het een grote droom zou zijn die uitkomt en meestal onthoud je dan toch wel welke club dat dat is?
Je kan twee dingen doen, de eerste is het beste, zorg dat je close gaat worden met andere dj's die al meer bereikt hebben, vraag of je een keer ergens mag openen, support deze dj's, bla bla. Als tweede kun je altijd op zoek gaan naar de manager van de tent, en daar een praatje mee maken. Toon interesse. Ik kan het niet hebben als er dj's zeggen geinteresseerd zijn te draaien in ??n van onze tenten, en er vervolgens nog nooit geweest zijn. Zelfde met concepten. DJ'S die zich aanmelden voor mijn concepten en er nog nooit geweest zijn, kan ik simpelweg niets mee. Stuur dus geen duizenden mailtjes, onbegonnen werk !
Poster: MarcoMartinez
Hmm ik houd er niet zo van om te moeten slijmen bij de populaire dj.?
Ik heb jaren lang als recidence dj gedraaid in Tilburg in diverse tenten en werd er zelf ook altijd moe van van dat soort gasten.
Mailen is kansloos, ook zijn er tegenwoordig veel dj's die GRATIS komen draaien om maar te kunnen draaien.
Het zijn vaak jonge gasten die alle muziek illigaal gedownload hebben.
Probeer daar maar eens zonder netwerk tegen op te boxen als je wel je muziek koopt en wel geld vraagt.
Ik kom zelf uit Tilburg en ook daar heb je gewoon een netwerk nodig.
Kortom veel netwerken .....en niet mailen.