Ik had een vraag wat even helemaal niks met dit te maken had maar was toch benieuwd of iemand hier wat vanaf weet!
Zijn er hier ook mensen die Accountant zijn? (AA/RA) Of die de werk en leer opleiding doen voor AA of RA? Mijn vraag is namelijk of er iemand ervaring heeft met de Werk en leer opleiding? Zo ja, wat deze dan zijn. Ik zelf zit nu op MBO 4 versnellde Assistent-accountant opleiding en ben hier over een jaar mee klaar en zou mij dus alvast verder willen ori?nteren!
Joost
What do you think about Accountancy ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zit zelf in m'n 2e jaar van Accountancy & Controlling. De antwoorden zou ik zo snel niet weten. Maar ik denk dat als je een recruiter van een kantoor emailed met deze vragen dat je zeker antwoorden gaat krijgen. Toevallig weet ik dat de recruiter van KMPG sofie kemps is, pwc is ook druk bezig met recruiten alleen weet ik de naam van hun recruiter even niet meer.
Ik zal bij hun verder informeren! Doe jij zelf de werk en leer opleiding bij de HAN?
This is an old Topic
No new postings for 4.457 days. Post CommentThat would be 148.6 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.