Hallo,
Al zoekende naar informatie over dj cd-spelers kwam ik bij dit forum uit. Mijn vraag heb ik al gepost, nu nog even voorstellen.
Ik ben Marc, 41 jaar oud en woonachtig in het zuiden van Limburg. Altijd bezig geweest met, met name, luisteren naar en kopen van dance-muziek en bezoeken van parties. Voor mijn 40e verjaardag kreeg ik een dj-cursus cadeau van mijn vrouw met als gevolg dat de digitale camera er niet kwam maar wel een Reloop Mixage Interface Edition, een goedkope dj-hoofdtelefoon en boxen.
Inmiddels bestaat mijn gear uit bovenstaande Reloop Mixage, een AKG K167 Tiesto headphone, KRK Rokit5-boxen, een Glorious Mix Station, Showtec Star LED en heb ik onze zolder verbouwd tot ontspanningsruimte

Ik heb een vijftal keren gedraaid op besloten parties bij vrienden en het hoogtepunt was draaien in een gevangenis voor 200 gedetineerden in december 2012. Een super ervaring!
Ik noem mezelf DJ BST. BST is de afkorting die op de lesroosters van de school waar ik werk gebruikt wordt als ik les moet geven. Ik maak geregeld mixen die te beluisteren zijn op soundcloud; soundcloud.com/marc-boosten