Poster: FSR?Het kan dus heel goed zijn dat de 2000 set (als het geen oplichting blijkt te zijn) prima in Schotland te doen maar niet in NL omdat er andere 'energie' e.d. doorheen gaat en moet.
Poster: MrQreeny
Haha.. meen je dat je hier serieus over na denkt?? WTF dude.. Wordt eens wakker!
Poster: Mr-
een begrijpelijke reactie, zoals ik dus aangaf weet ik niet hoe eBay geregeld is maar als hier uit de reacties had gebleken dat het gewoon kon dan was ik toch gek geweest als ik het had laten lopen.?
Poster: FSR
Engeland (schotland eveneens) heeft een ander energie netwerk dan NL en grote delen van Europa. Het kan dus heel goed zijn dat de 2000 set (als het geen oplichting blijkt te zijn) prima in Schotland te doen maar niet in NL omdat er andere 'energie' e.d. doorheen gaat en moet.
Poster: hoppie
als hij dat niet wil/kan is het nep, kan hij dat wel dan is het waarschijnlijk ook nep maar ietsjes geloofwaardiger
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.