Hallo. Sinds een dik jaar ben ik wat aan het oefenen met mixen van muziek.? Ik ben begonnen met een Reloop Mixage Interface Edition en deze gekoppeld aan mijn Mac Book Pro. Ongeveer een half jaar geleden kreeg ik de mogelijkheid om een American Audio set te kopen bestaande uit twee Flex 100MP3 cd-spelers en een Q-D6 mengpaneel. Het grote gemis dat ik hierbij ervaar is de mogelijkheid om een usb of laptop aan te sluiten waar mijn grote hoeveelheid digitale muziek op staat. Verder heeft de BPM-teller nukken, die vliegt van hoog naar laag.
Budgettair heb ik niet de mogelijkheid om Pioneers of Denon aan te schaffen. Ik vroeg mij af of je altijd twee dezelfde cd-spelers moet hebben of kan ik ook 1 Radius 3000 aanschaffen en deze samen met 1 Flex 100MP3 en het hierboven genoemde mengpaneel gebruiken?
Ik hoor graag jullie mening.?
Groet Marc
What do you think about American Audio Radius 3000 en Flex 100 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thisHet maakt niet uit of je 2 verschillende cd-spelers aan het mengpaneel hangt. Ik vind het er wel mooier uitzien als er twee dezelfde spelers aan hangen:p. Oefen vooral veel dan heb je de BPM counter niet meer nodig, dan hoor je wel of de plaat sneller of langzamer moet. Oefenze!
Ik kan op Marktplaats 2 cdj-350's en een Reloop RMX40-mixer kopen voor ? 850. Doen?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.