Poster: Sebasz
Ik denk eigenlijk dat die actie pas weer over een jaar komt, naar mijn weten is dat ook maar 1 keer per jaar. Je hebt tussendoor wel acties, maar vaak worden daar alle Apple producten uitgesloten, of geldt het alleen voor specifieke producten.
Zou even wachten als je kunt, maar niet te lang. Uiteindelijk kun je dan wel 10 jaar wachten op een nieuwe omdat de prijzen toch fluctueren en elk half jaar ongeveer een nieuwe versie komt?
Poster: FASA
In 2012 was het 4 keer, aan het einde van ieder kwartaal (gewoon om de cijfers wat op te krikken natuurlijk)
Wat ze doen, is dat ze een hoop apple producten 'uit de winkel' halen en vervolgens net doen of ze op zijn.
?
Wat je dan doet is gewoon thuis van te voren uitzoeken welk model je wilt. Hebben ze het bij mediamarkt zogenaamd niet, dan drijg je naar BCC te gaan, die nemen namelijk alle acties van de concurrent over gezien hun laagste prijs garantie.
?
Met de btw vrije dagen in september wilde ik de 8 gig i7 versie maar alleen de 4 gig i5 versie lag in de winkel. Op het moment dat ik dus aangaf naar bcc te gaan vonden ze er binnen een halve minuut spontaan 1 in het magazijn. Laat je dus zeker geen oor aan naaien en ga desnoods naar BCC.?
?
Let er tevens op dat ze bij Mediamarkt ook de halve webshop spontaan leeggooien op de BTW vrije dagen, je moet dus ook daadwerkelijk naar de winkel.?
?
Over het algemeen doen de Apple macbooks enzo wel mee maar alle accesoires niet.
?
Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Poster: LouisCasper
Ik zou gewoon mijn MacBook Pro overkopen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.