C-Feest Jeugd 13-14 Jaar
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Brainfuckerzz    posted on 20-02-2013 18:26
Hallo allemaal, ik ben Bram uit Breda en draai samen met een vriend binnenkort op het C/feest in Breda, we hebben nog een naam nodig voor het feest en hebben totaal geen inspiratie HELP!
Nog een vraagje... er is ons gevraagd de poster voor het feest te ontwerpen en hoe moeten we dat doen, het moet er strak uitzien, hoe doen jullie dat voor feesten? het liefst geen Microsoft Word?
Gr Bram

What do you think about C-Feest Jeugd 13-14 Jaar ??

Vote :   

FSR    posted on 20-02-2013 18:44
Naam voor een feest? Geef is wat meer informatie over het feest als je kan? C-Feest is bijvoorbeeld? Leeftijd is (gemidddeld) 13/14 jaar vermoed ik zo.?

Bepaald thema of kader waarom een feest?
Gezien het 13/14 jarigen zijn denk ik dat de top 40 het zeer zeker goed doen. Dit gaat wel behoorlijk lastig draaien worden voor je als je alleen radio edits moet doen de hele nacht lang.

Over de poster hoef jij je maar 1 vraag te stellen:
'Heb ik de kennis/mankracht/materialen (en budget!) om een poster te ontwerpen?'
?
Kan je alles met: 'Ja' beantwoorden. Zelf doen, inspiratie doe je op de meest onverwachte momenten op. Lopen door de stad en letten op details kan al een serieus alternatief zijn.

Kan je niet alles met: 'Ja' beantwoorden? Dan uitbesteden aan iemand die het wel kan.
Drumworks    posted on 20-02-2013 18:49
1 member likes this  gewoon paint joh, gaat super bij mij altijd?Cool
The beats are still banging :)
Brainfuckerzz    posted on 20-02-2013 19:08
dankje voor jullie reacties maar hebben jullie misschien nog een idee voor de naam? Het is een hockeyfeest voor de C-Jeugd en ik ben zelf van de B-Jeugd ik zat te denken aan ??The Beat is what you C?? ik kan ze niet allemaal met ja beantwoorden FSR...
FSR    posted on 20-02-2013 19:16
Niet allemaal beantwoorden met ja = uitbesteden.
Timo_V    posted on 20-02-2013 20:00
Poster: Brainfuckerzz
dankje voor jullie reacties maar hebben jullie misschien nog een idee voor de naam? Het is een hockeyfeest voor de C-Jeugd en ik ben zelf van de B-Jeugd ik zat te denken aan ??The Beat is what you C?? ik kan ze niet allemaal met ja beantwoorden FSR...

Vind ik in ieder geval al een leuke optie. Ik ben ook altijd zo inspiratieloos als wat, dus ik kan je niet verder helpen..
Maar heb je geen vrienden die verstand hebben van Photoshop?
Of misschien wil iemand van het forum het doen.

Succes!
Music is life
Snoey    posted on 20-02-2013 21:49
C- (C Minus), die leeftijd is school niet echt cool ofzo, dus een 6- voor je toets is net voldoende. Dus zuipen tot je neer valt en chickies hosselen als een malle....
?
Zoek op internet een Font generator, kies een cool lettertype voor de flyer. Als je de woorden en je fonts heb, dan zoek je een achter grond van iets dat nu cool is in die leeftijds groep -> aka iets met SWAAAAAG, want dames moeten het cool vinden en interessant, anders komen ze echt niet (OMG die flyers is zo SWAAAG, YOLO) en zonder die dames is het een kut feest. Misschien uitzoeken wie de heetste boy in je team is zodat hordes meiden er heen gaan (opinion leader, zeg maaar het domino steendje in een tribe (een soort groep met gelijke interesses).?

Dus overleg met die gast welke achtergrond en lettertype en vraag aan wat meisjes van je school of ze je flyer SWAAG vinden voordat je ze rondplakt.?
?
En kwa muziek, vraag wat ze SWAAG vinden
www.soundcloud.com/ten-hooven

This is an old Topic

No new postings for 4.463 days.
 Post CommentThat would be 148.8 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

231 Users online: 7 Guests (224 Unknown)
Pages generated today : 1.897
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.609.648