Just came by to say hi
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Timo_V    posted on 18-02-2013 23:52
Hallo iedereen,

Mijn is Timo van Vliet, 22 jaar en ik heb geen idee hoe ik mijzelf moet introduceren verder! Haha.
Ik luister al best wat jaartjes naar EDM, voornamelijk Trance en House, maar tussendoor ook DnB, Dubstep, Minimal, Hardstyle en alles wat lekker klinkt.. overigens luister ik ook wel eens non-Dance uiteraard.

Een tijd terug (1,5 jaar ofzo denk ik) maar eens begonnen met DJ lessen bij de Pioneer DJ School (Pyntago) in Amersfoort, veel te veel geld betaald voor vrij minimale basics lessen.. daarna nog maar een lesje basics bij Koen van Dijk gevolgd in P60 te Amstelveen en een aantal priv? lessen bij hem thuis, dit waren betere lessen voor een veel betere prijs.?Daarna lange tijd niks gedaan en Marktplaats een beetje afgezocht, bedacht of ik hiermee wilde doorgaan en wat voor setje ik dan zou willen hebben.

Nu in 2013 besloot mijn neef zijn CDJ 800 Mk2s weg te doen, deze heb ik voor een mooie prijs van hem overgekocht. Gisteren de Reloop RMX 40 Blackfire mixer van een vriend van me overgekocht, dus het is zover.. ik heb mijn eigen DJ set! Nu veel oefenen en ervaring krijgen. Later wil ik me verdiepen in het produceren.

Dit was mijn introductie.. tot op het forum!?Cry

Timo
Music is life

What do you think about Just came by to say hi ??

Vote :   

Dynamix86    posted on 19-02-2013 03:06
Welkom Timo! Vooral blijven oefenen, daar leer je zonder twijfel het meeste van!
Beatmatching is overrated
Snaad    posted on 19-02-2013 08:00
Welkom kerel!
maikimo    posted on 19-02-2013 10:03
Welkom Timo op het Forum veel gaan oefenen want oefening baart kunst en voor de theorie gewoon lekker kijken op het forum
Music is my Drugs
Gerdo    posted on 19-02-2013 10:17
Welkom bij DJR! Wat hiervoor ook al een aantal keer gezegd is veel oefenen! Daardoor ga je het ook vanzelf leren, je gaat door veel te oefenen horen of je de plaat die je inmixed sneller of langzamer moet pitchen. Neem je oefen mixjes vaak op luister ze terug dan hoor je wat je moet verbeteren.
ThomasB    posted on 19-02-2013 13:51
Welkom op het forum!
Sorry dat ik het zeg maar ik vind die dj lessen en scholen echt nergens op slaan ik bedoel, al die pro's hebben dat toch ook niet gedahad? Het is gewoon een kwestie van oefenen, veel doen en dan leer je het vanzelf, als je er echt moeite mee hebt zou je zelfs de basics op internet kunnen vinden daarna is het gewoon een kwestie van veel doen en je eigen style een beetje ontwikkelen. Natuurlijk is het leuk om dan gelijk wat trucjes van die leraren mee te pikken maar om daar nou zo veel voor te betalen?
Timo_V    posted on 19-02-2013 14:24
Ben ik eningszins met je eens Thomas, maar toch is het best handig.
Ik heb bij de Pioneer DJ School (Pyntago) 300 euro (!) betaald om die lessen te krijgen, daarvoor moest ik ook nog helemaal naar Amersfoort reizen. Bij Koen van Dijk heb ik iets van 60 euro betaald voor dezelfde lessen, en als je daardoor de basics leert dan zie ik het probleem niet.. de rest kan je thuis doen uiteraard, veel oefenen. Ik denk dat veel mensen er baat bij hebben. De pro's zijn van vinyl overgestapt en wisten dus al een heleboel, nu deze techniek met de CDJ's en DJM's er is is het misschien wel makkelijker geworden.. maar om er random mee te beginnen zonder dat je weet wat alles inhoudt is wel erg lastig heb ik gemerkt.?

Bedankt voor de berichten trouwens iedereen!
Ik zal zeker lekker blijven oefenen.
Ga misschien toch overstappen van de RMX 40 naar een DJM.. lijkt mij een beter plan.
Music is life
User edit by Timo_V on 19-02-2013 @ 14:26:05 (24%)
Winston    posted on 19-02-2013 15:00
Welkom Timo_V
Tic Toc
AdenFarleigh    posted on 19-02-2013 21:38
Hi! En welkom Winking my eye
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402

This is an old Topic

No new postings for 4.546 days.
 Post CommentThat would be 151.5 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

273 Users online: 227 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 24.570
Most visitors online this month : 435
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.016.604