ik heb een klein probleempje; 2weken geleden moest ik op een feestje draaien, dus besloot ik mijn eigen materiaal te gebruiken(dat van hun was troep).
paar uur later, volk wat zatter( lomper) en er giet er daar 1ntje een pint over mn cdj 800 MK2.
Ik heb zo rap mogelijk een doekje genomen om het op te kuisen maar tevergeefs.
Al bij al is de schade nog beperkt. enkel de tempo-range knop doet het niet meer. Nu heb ik mijn cd speler open gemaakt en het printplaatje goed laten drogen, maar het is te laat. je ziet langs de binnenzijde dat de drukknop op de printplaat geoxideerd zit.?
Nu komt het : effe surfen vind ik deze handige site :?http://shop.djrepair.nl/ super goede service, kortom niets van te klagen. Ik zat te kijken bij onderdelen voor de MK2 maar vond het juiste printplaatje NIET! dus heb ik hetzelfde printplaatje van de MK1 maar besteld! Daarnet dan maar de printplaatjes vervangen maar deze pastte niet 100%. toch aan de praat gekregen zie ik dat het toestel telkens de cd eject uitvoerd bij het duwen van elke knop dan ook.?
CONCLUSIE: ik heb het verkeerde printplaatje gekocht (eigen fout) en nu zit ik hier nog steeds met een defecte tempo-range knop!?
kan iemand mij helpen? kan ik deze knop vervangen door deze los te solderen en die van de nieuwe printplaat gebruiken? (zien er hetzelfde uit ook van codering)
of kan iemand mij aub tonen waar ik aan de juiste printplaat kan geraken?? de printplaat die ik gekocht had was namelijk deze :?http://shop.djrepair.nl/epages/PH1153667.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/PH1153667/Products/DWS1323
eenorme dank bij voorbaad!!
What do you think about cdj 800MK2 pitch printplaat vs printplaat MK1 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En het is trouwens erg stom als je een MK2 hebt om dan een printplaat van de MK1 te bestellen. mag je blij zijn dat de rest het nog wel doet.
This is an old Topic
No new postings for 4.468 days. Post CommentThat would be 148.9 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.