Heb onlangs mijn pioneer cdj's 1000mk3 verkocht. Draai sinds kort?met Reloop terminal mix 4 en ben nu zoekende naar een passende laptop. (draai?momenteel?met een desktop)
Gezien mijn beperkte kennis van hardware-software hoop ik hier een goed advies te krijgen. Ik zal de laptop voornamelijk gebruiken voor deze supergave hobby (dus wordt zeker geen game laptop)
Mijn dj-gear bestaat uit de Reloop Terminal mix 4 & bijbehoorde software serato dj.
Mijn budget is ongeveer euro 700.
Met vriendelijke en muzikale groet,
Benny Nolan
What do you think about Welke laptop voor digitaal draaien ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thisIk heb sinds ander half jaar een macbookpro. En dat werkt perfect. Maar tegenwoordig zijn windows laptops ook stabiel. Als je een laptop boven de 500 euo koopt zit bijna altijd goed. Een Dell, Toshiba, Asus Of HP. Maakt tegenwoordig?niet veel meer uit. Waar je wel moet naar kijken is usb poorten goed zijn, dus dat daar geen conflicten?zijn met de snelheid. Ook ben ik een voorstander van Intel?processors. Kwa muziek werken die beter dan AMD.
2 members like this@TS, je kunt voor dit soort zaken beter naar het forum van tweakers.net gaan. Daar maak je een topic aan dat je een laptop zoekt met dit budget en je pakket van eisen en binnen een dag heb je de beste deal te pakken!
EDIT: No offense naar iemand hier op dit forum hoor
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.