@MarcoMartinez, true we zijn geen top 10 dj's van de wereld die hier zijn. Wel weet ik dat als we niet fel hiertegen optreden we overrompeld gaan worden en door de bomen het bos niet meer zien. Dit forum is een veilige haven voor informatie vergaring over EDM muziek en bepaalde muziek gerelateerde dingen in het algemeen. Daar valt spam, troll en andere dingen niet onder. De kennis en kwaliteit hier is verre van ondermaats te noemen en we worden gerespecteerd om wat we kunnen en weten. Dan ga ik zo'n (sorry dat ik het zo noem) vlegel echt een veeg uit de pan geven voor zulke misplaatse acties. En tegelijkertijd dit als een soort van waarschuwing naar anderen die denken dit soort grappen te kunnen maken. In de eerste plaats vertegenwoordig ik mijzelf uiteraard.
Bij deze voor de flapdrol die hier bezig aan is, woorden via het scherm doen je blijkbaar niet veel. ik wil je nog wel is horen als je dit soort acties in het openbaar maakt en je compleet wordt afgekeurd door iedereen op straat waar je bij staat. Dan doe je vast minder stoer dan achter je schermpje nu..?

Edit: Renzje staat niet op online op dit moment, maar in de tussentijd van deze post (ongeveer 3 minuten vanaf plaatsen) hebben wel de bovenstaande reactie's een dislike. Op zijn minst vreemd? Kan een member zich op onzichtbare status zitten in DJR?