Hoe bereiden jullie jullie set voor?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzje    posted on 14-02-2013 18:43
Hallo iedereen, Hoe bereiden jullie jullie set voor?
User edit by Renzje on 15-02-2013 @ 12:45:04 (52%)

What do you think about Hoe bereiden jullie jullie set voor? ??

Vote :   

Estacy    posted on 14-02-2013 18:57
Avicii - Levels
Avicii - Levels
Avicii - Levels
Avicii - Levels
Avicii - Levels
Avicii - Levels
Avicii - Levels
Avicii - Levels
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FSR    posted on 14-02-2013 19:03
Hahhahaha Estacy lol?Cool.

@TS, een vraag als deze zit voor ons muzikanten/artiesten in het gedeelte: 'Wat is de zin van het leven?' voor een gewone sterveling.

Er is simpelweg geen antwoord op. En als we antwoord geven zal de lijst alsnog oneindig blijven. Teveel factoren en zoooooo smaak en situatie afhankelijk...

Dat probeert Estacy met het antwoord ook al duidelijk maken?Embarassed.
Gerdo    posted on 14-02-2013 19:37
Poster: FSR

Er is simpelweg geen antwoord op. En als we antwoord geven zal de lijst alsnog oneindig blijven. Teveel factoren en zoooooo smaak en situatie afhankelijk...

Niets aan toe te voegen! Tip voor de TS: ga zelf naar feestjes dan kun je het zien!
D-Jesse    posted on 14-02-2013 21:41
Lol zit de topicstarter nou elke reactie te disliken?

GANGNAM STYLE

^^ is het enige wat ik zeg haha
FSR    posted on 14-02-2013 22:15
Diegene die disliked. Ik kan begrijpen als je de reactie van Estacy disliked omdat dit weinig informatie bevat.
?
Wat ik echter niet kan begrijpen en zelfs zwaar afkeur is dat je de post van mij en Gerdo disliked omdat het de informatie bevat die de waarheid only is maar je die niet wilt horen.?

Ook wil ik eraan toevoegen dat disliken wel heel heel simpel is, beargumenteer is als je iemand bent met lef. Ga anders dit soort 'verwerpelijk' gedrag ergens anders tonen, je ondermijnt en beledigd onze gewaardeerde en gerespecteerde kennis/ervaring(en) ermee.

Bij voorbaat dank!
Dolivieira    posted on 15-02-2013 09:08
Ja vind ook. Er zijn genoeg manieren om dancelist te bijken. Van bekende DJ nog wel. Ga naar Beatport, traxsource, Trackitdown, Dancetunes en dat soort portals en je zal zien hoeveel top 10 list er zijn. Ik vind deze topics nutteloos voor site als deze. Sorry zo denk ik er over.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Estacy    posted on 15-02-2013 12:50
ondertussen heet dit topic dus ?'hoe bereiden jullie je set voor'?
dit was eerst 'wat is je ideale setlist (of iets in die richting)'
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FSR    posted on 15-02-2013 13:38
'Estacy:

'Wat is jullie ultieme dj list?'
?
Met het daarbij behorende commentaar: 'waar iedereen lekker op los kan gaan?'

@Renzje, waar je mee bezig bent heb ik werkelijk geen enkel idee van. Echter als je met dit soort vragen al begint sla je een modderfiguur hier, ten tweede maak je het er ook niet beter op als je nu je hele topic titel inclusief commentaar in de post compleet veranderd. Om nog maar te zwijgen dat je voor deze huidige vraag de 'zoekfunctie' kan gebruiken omdat op DJR deze vraag regelmatig terug komt. (Volgens mij hebben we hier een topic over uitwisselen van tips & tricks)

Ook vind ik het bijzonder vervelend dat je gewoon nul komma nul reactie op onze posts geeft. Op een vermoeden dat je alles (had) gedisliked na. Wil je iets van ons? Prima, vragen staat vrij, maar wees dan tenminste serieus en fratsen zoals deze zijn uit den boze...

Edit: Diegene die dit disliked zonder beargumentatie kan wat mij betreft direct de pot op. Het leeuwendeel van de actieve personen hier zijn een zeer gerespecteerd lid in de muziekbranche & een keiharde waardevolle aanvulling voor de kennis op DJR. En dan er in de minder actieve kant ook nog een groot aantal die van vergelijkbaar niveau/kwaliteit zijn zoals de actieven.?

Ik doe hier een schepje bovenop dat de meesten blij mogen zijn dat DJR bestaat in volle glorie. Vroeger moest je jarenlang trouw bewijzen aan een 'gilde' voordat je de kennis & erkenning kreeg van een bepaald vak. Wij zijn ook een soort gilde en muziek is ook een vak, alleen hoef je bij ons niet jarenlang trouw te bewijzen. Respecteer op zijn minst dan diegenen van wie je 'informatie' verlangt.

Bij deze, (ff stoom afgeblazen ^^)

Edit: En nog zie ik dat er 1 persoon is die mijn post disliked. Heb je uberhaupt wel geleerd om jezelf te respecteren?

User edit by FSR on 15-02-2013 @ 17:05:21 (100%)
MarcoMartinez    posted on 15-02-2013 18:47
Nou nou, ik keur het disliken en geen reactie geven ook af.?
Alleen moet we nou ook weer niet gaan doen alsof we de top 10 dj's van de wereld hier hebben die hun geheimen delen.

Gewoon normaal doen en elkaar respeteren is al meer dan genoeg lijkt me.
www.djmarcomartinez.com
D-Jesse    posted on 15-02-2013 19:07
33 % van de 3 votes heeft gedisliked, betekent 2x like, 1 x dislike. Dus volgens mij is die Renzje hier echt aan het disliken alsof het die functie op Facebook mist. In ?my case heb je hier niks te zoeken als je topics zomaar gaat veranderen, reacties disliken en te zwijgen.
FSR    posted on 15-02-2013 20:15
@MarcoMartinez, true we zijn geen top 10 dj's van de wereld die hier zijn. Wel weet ik dat als we niet fel hiertegen optreden we overrompeld gaan worden en door de bomen het bos niet meer zien. Dit forum is een veilige haven voor informatie vergaring over EDM muziek en bepaalde muziek gerelateerde dingen in het algemeen. Daar valt spam, troll en andere dingen niet onder. De kennis en kwaliteit hier is verre van ondermaats te noemen en we worden gerespecteerd om wat we kunnen en weten. Dan ga ik zo'n (sorry dat ik het zo noem) vlegel echt een veeg uit de pan geven voor zulke misplaatse acties. En tegelijkertijd dit als een soort van waarschuwing naar anderen die denken dit soort grappen te kunnen maken. In de eerste plaats vertegenwoordig ik mijzelf uiteraard.

Bij deze voor de flapdrol die hier bezig aan is, woorden via het scherm doen je blijkbaar niet veel. ik wil je nog wel is horen als je dit soort acties in het openbaar maakt en je compleet wordt afgekeurd door iedereen op straat waar je bij staat. Dan doe je vast minder stoer dan achter je schermpje nu..?Embarassed

Edit: Renzje staat niet op online op dit moment, maar in de tussentijd van deze post (ongeveer 3 minuten vanaf plaatsen) hebben wel de bovenstaande reactie's een dislike. Op zijn minst vreemd? Kan een member zich op onzichtbare status zitten in DJR?
User edit by FSR on 15-02-2013 @ 20:17:49 (23%)
aurelienvdv    posted on 15-02-2013 20:59
bon ontopic: gewoon ??n of meerdere afspeellijst(en) maken // platenbak vullen met nummers die ik wel zou kunnen spelen en that's it!
User edit by aurelienvdv on 15-02-2013 @ 21:00:23 (13%)
Tekhead    posted on 15-02-2013 23:40
met peper en zout in een heel hete kookpan Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 15-02-2013 23:46
Ik speel in op de behoeftes van het publiek. Inproviseren is beter dan een set voorbereiden in mijn draai cultuur (feest/allround).
Timo_V    posted on 19-02-2013 00:41
Nog geen ervaring mee, maar als je echt wat wilt voorbereiden zou ik zeggen.. kijk naar je tracks en zoek gewoon het een en ander uit.
Music is life
Gerdo    posted on 19-02-2013 10:39
Speel op het publiek in! Kijk hoe ze reageren op wat je draait, gun ze wel de tijd om even in een plaat te komen.
AdenFarleigh    posted on 19-02-2013 10:53
Kijk naar je slot als je die hebt, speel je vroeg op de avond dan ga je niet staan rammen met alle toppers, dat is weggelegd voor de headliner/na breakpoint. En afhankelijk van de stemming op de avond (te merken wanneer je binnen rondloopt) en de algemene setting/imago van het feest waarop je draait pas je je eigen slot daarop aan. Daar is niet veel voorbereiding voor nodig op jouw niveau, hou gewoon enkele makkelijke starters in je achterhoofd en werk daarna aan de hand van wat ik net zei.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

160 Users online: 135 Guests (25 Unknown)
Pages generated today : 71.813
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.868.850