Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
What do you think about [TK] Nieuwe Iphone 4S-16 gb, 2j Garantie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik had mijn zoon belooft dat hij mijn 3GS kreeg als hij bepaalde doelstellingen zou halen en mits ik altijd m'n belofte hou, heb ik hem gegeven en moest ik een paar dagen met een gewone gsm verder. Mijn schoonmama was ontroerd en mits ik jarig ben nu zondag en zij op vakantie had ik hem al gekregen voor mijn verjaardag, heel lief van haar en fantastisch cado, wa het niet dat net een dag eerder al zelf een 4S was gaan kopen, en nu zit ik met ene op overschot, is Be toestel, dus simlock vrij.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.