The Unknown Takeover
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 13-02-2013 17:33
Hey guys,

Ik wil een (maandelijkse) podcastenreeks beginnen, maar niet zomaar een. Nee ik wil podcasts met ALLEEN maar producties (originals/bootlegs/remixes) van de wat onbekendere producers.?

Dit doe ik om extra op te vallen met deze podcasts, en niet het 13de in een dozijn te zijn met commerciele muziek. Ook probeer ik hiermee de producers een handje te helpen door hun tracks te promoten. Ben zelf niet bekend ofzo, maar alle beetjes helpen, toch??

Dusss mijn vraag aan jullie: Als jullie producties hebben en jullie willen hem met mij delen, graag! Stuur ze dan naar: djessemusic(at)gmail.com . Ik heb elke maand ongeveer rond de 14 producties nodig, dus ik ben blij met elke promo. Ik kan niet beloven dat ie erin komt, ze moeten natuurlijk wel een beetje kwaliteit hebben. Maar daar maak ik me geen zorgen om. En in de podcast 'passen', maar daar maak ik me niet druk om Winking my eye

Ik ben nog bezig met het ontwikkelen van het project, er hoort natuurlijk een mooi artwork bij en een goeie naam. Dat laatste heb ik nog niet (helemaal). Zat zelf te denken aan iets zoals 'The Unknown Takeover, aangezien het om de wat onbekendere producers gaat die de dancescene gaan veroveren! Happy, laughing

Ik ben bezig met een eigen site, waar een pagina aan deze podcastenreeks wordt toegewijd. Dat is natuurlijk niet meer dan logisch! Happy, laughing

Ik ga de podcasts ook op Itunes als 'offici?le podcats' gooien, en Eclectic Radio zag hier ook wat zitten in dit concept!

Tot zover mijn verhaal, ik ben benieuwd wat jullie van het idee vinden! Ik ben van plan het zo goed mogelijk uit te werken. Het zal dan ook nog wel even (lees: paar weken) duren voordat ik de eerste podcast online gooi. Er is nog veel te doen! Maar jullie producties zijn nu al meer dan welkom!

Groetjesssss,

Jesse

Oja, als jullie nog topis of opmerkingen hebben hoor ik dat graag. Happy, laughing

What do you think about The Unknown Takeover ??

Vote :   

Overtracked    posted on 14-02-2013 09:55
Nice Jesse!

Ik zal je wel paar promo's sturen binnenkort.
https://soundcloud.com/overtracked
_Ivan_    posted on 14-02-2013 15:58
Het is een leuk maar ik zou je plannen eerst concreet uitwerken en kijken wat haalbaar is, en dan pas beginnen aan werving van artiesten. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen en bij distributie van een podcast in iTunes komt best wat kijken.?

Wel leuk idee overigens!
Feel&.Celebrate.Life!
ThomasB    posted on 14-02-2013 17:28
Poster: _Ivan_
Het is een leuk maar ik zou je plannen eerst concreet uitwerken en kijken wat haalbaar is, en dan pas beginnen aan werving van artiesten. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen en bij distributie van een podcast in iTunes komt best wat kijken.?

Wel leuk idee overigens!

D-Jesse heeft hier ook al een topic op het vato forum over geplaatst dat al een tijd vol stroomt met tips en ideeen, ik denk wel dat hij nu klaar is voor onze producties, Ik heb binnekort ook nog wel wat dingen voor je liggenCry
D-Jesse    posted on 14-02-2013 21:32
Poster: _Ivan_

Wel leuk idee overigens!

Zoals Thomas al aangeeft, zijn er al heel veel idee?n en tips via het Vato Community binnen gekomen. Allemaal toegepast en heb nu een leuk conceptje liggen waar ik graag mee wat wil doen.
Het wachten is alleen nog op Eclectic Radio! Het artwork wordt al gemaakt, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Heb al aardig wat promo's gekregen en sterker nog, de eerste podcast is al klaar!?

En bedankt! Happy, laughing
RyanSilva    posted on 14-02-2013 21:40
Bang bang, Jesse gaat hard.
http://twitter.com/djryansilva

This is an old Topic

No new postings for 4.579 days.
 Post CommentThat would be 152.6 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

282 Users online: 141 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 69.299
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.866.336