Enquête Uitgaan/festivals
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jefftheboy    posted on 12-02-2013 15:27
Hallo allemaal! (Ik weet niet of ik de post hier goed heb geplaatst?)

Ik ben nieuw hier,
Ik heb een opdracht van school gekregen? Om ??n evenementen concept te bedenken.
Ik heb globaal een enqu?te opgesteld om te kijken wat mensen nou van het uitgaan vinden,
maar daarnaast ook van de festivals. De enqu?te heeft nog niet echt een professionele uitstraling.
Het stuk marketing krijg ik later in me opleiding.

Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om voor mij deze enqu?te in te vullen.
Zo doende ook een opbouwende respons te geven. Eventuele meningen over jullie ervaringen met
het uitgaansleven en de festivals.
+/- duurt de enqu?te 10 minuten.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite,

Gr. Jeff

Link staat hier onder.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Jefftheboy
User edit by Jefftheboy on 12-02-2013 @ 15:28:46 (10%)
Mod edit by Lead on 12-02-2013 17:09 (4%)

What do you think about Enquête Uitgaan/festivals ??

Vote :   

Lead    posted on 12-02-2013 17:09
Voordat we nu van allerlei nieuwe members allemaal vragenlijsten om onze oren krijgen stel ik voor dat je je voorstelt in het Introduce Yourself forum zodat we in ieder geval weten voor wie we de lijst in gaan vullen....

En inhoudelijk denk ik dat je te veel verplichte dingen zijn. Niemand heeft zin om van dik 25 evenementen verplicht aa nte geven of je er bent geweest of niet. Je hebt in mijn ogen te veel vragen verplciht gemaakt. Bedenk: niet iedereen wil/kan alle vragen een-voor-een beantwoorden en de lijst evenementen is te lang om door te lezen. De respons die je krijgt op een onderzoek is vooral afhankelijk van de man ier waarop het onderzoek is opgesteld.

Ik ben op pagina 3 afgehaakt omdat ik dat niet allemaal wil invullen voor ieder evenement....
Let the BASS be louder
Yorick    posted on 12-02-2013 17:17
Dus...
FASA    posted on 13-02-2013 13:02
Sorry man maar dit ga ik echt niet invullen. Doe bijna altijd mee aan enquetes maar dit gaat nergens over. Wil je hulp met een goede vragenlijst, stuur me dan even een PM. Ik ben docent en help mijn leerlingen/studenten ook met enquetes voor hun sectorwerkstuk en dat soort zaken.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Gerdo    posted on 13-02-2013 15:59
enquet is niet meer beschikbaar, slotje!
User edit by Gerdo on 13-02-2013 @ 16:00:32 (100%)
FSR    posted on 14-02-2013 18:58
Bij deze een laatste duit in het zakje.
?
Is er een mogelijkheid (aangezien de muziek industrie belangrijker en belangrijker wordt) om een apart onderdeel van de DJR ervoor te reserveren? Anders gaan wij hier op den duur flink bestookt worden met allerlei: 'muziek opdrachten voor school' bombardementen.?

Ten eerste: Waarom wil een school dat weten? Als je les geeft in dat gebied dan weet je de uitkomst somehow al. Indien niet, wat voor daadkrachtig oordeel kan de school dan geven aan de hand van de opdracht als ze de kennis om te beoordelen niet tot nauwelijks hebben?
Ten tweede: Zou een guide line voor enquetes hier een optie kunnen zijn? Voor mijn gevoel weet nog niet eens de helft van alle school-gangers wat een fatsoenlijk enquete is. En indien iemand de structuur weet dan moeten we nog maar afwachten of de vragen daadwerkelijk ?interessant genoeg zijn om antwoord op te geven.?

Gebruik maken van onze 'rijkdommen' is prima, maar niet als je die gaat 'stelen' en voor je eigen belang gaat gebruiken waarbij de muziekindustrie later 0,0% wat aan heeft.

Zo, dat gezegd hebbende zal ik Lead is een PM sturen, wijzend op deze post.
Lead    posted on 01-03-2013 10:06
Ik dnek niet dat we hier mensen moeten leren hoe een enquete op te stelllen, daarbij komt verscholen kennis kijken, want als je dingen op voor de hand liggende manier vraagt, krijg je steeds dezelfde antwoorden. Een goede enquette opstellen en behoorlijk lastig. Bovenstaande was niet zo'n geweldige.

Wel jammer dat TS niets meer van zich laat horen...

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-03-2013 10:06 (3%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

44 Users online: 3 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 20.356
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.893.831