Hoe promoot ik mijn muziek op blogs?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 10-02-2013 21:55
Veel vragen hebben geleidt tot het schrijven van dit blog: hoe promoot ik mijn muziek op blogs?

De tutorial is vooral gebaseerd op eigen ervaring. Dagelijks ontvang ik honderden emails met promo's van artiesten. Een groot deel verdwijnt direct de prullenbak in, ik ben ervan overtuigd dat dit ook bij andere blogs/websites het geval is, als je een e-mail niet op de juiste manier samenstelt.

Anyways, mijn eerste tutorial is een feit: http://dj-lounge.nl/hoe-promoot-ik-mijn-muziek-op-blogs/
Feedback is van harte welkom!
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 10-02-2013 @ 21:55:38 (1%)

What do you think about Hoe promoot ik mijn muziek op blogs? ??

Vote :   

FSR    posted on 11-02-2013 05:03
Je hebt een email van mijn kant via het contact formulier van je website/blog.

Graag zie ik een reactie naar de Gmail van het adres wat er in de mail staat. Dit zou ik het meest waarderen, aangezien mijn collega dan ook direct op de hoogte is. Mocht dit lastiger zijn is een PM in DJR ook een alternatief.

Dankjewel!
Limb-Girdle    posted on 11-02-2013 10:21
Je email heb ik ontvangen FSR! Happy, laughing
Roov    posted on 11-02-2013 11:59
Weer een leuke tutorial Martijn!
jeffrey412    posted on 11-02-2013 12:12
Leuk dat je uit eigen ervaring laat zien hoe jij jezelf kunt promoten!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
MoXeGy    posted on 11-02-2013 12:30
Leuke tutorial! (Hij lijkt alleen wel erg op een engelse variant?Cry)
Limb-Girdle    posted on 11-02-2013 12:43
Thanks! Happy, laughing
@Moxegy, bronvermelding staat er netjes bij! Winking my eye
MoXeGy    posted on 11-02-2013 14:57
Haha zie het nu sorry! Blijft nogsteeds een goede tutorial en lees ze graag Winking my eye
RAS    posted on 11-02-2013 17:00
Grappige tutorial, maar gaat het er nu om dat bloggers tutorials moeten schrijven waarin ze hun publiek aansporen om inhoudelijke reacties te posten met heel misschien als gevolg dat hun track gepromote wordt, zodat ze meer reacties krijgen op hun blogposts? :P
User edit by RAS on 11-02-2013 @ 17:01:29 (2%)
Limb-Girdle    posted on 11-02-2013 17:05
Poster: RAS
Grappige tutorial, maar gaat het er nu om dat bloggers tutorials moeten schrijven waarin ze hun publiek aansporen om inhoudelijke reacties te posten met heel misschien als gevolg dat hun track gepromote wordt, zodat ze meer reacties krijgen op hun blogposts? :P

Haha, ik kan me voorstellen dat de tutorial een dergelijk gevoel bij je oproept. Het antwoord is nee. Wat ik met de tutorial duidelijk wil maken, is de persoonlijke band die je opbouwd met een blogger / site admin. Het is geen one-way service die de bloggers leveren. Een stukje feedback dat een artiest kan leveren als dank voor het stukje promotie wat de blogger de artiest kan leveren, is mijn boodschap.

This is an old Topic

No new postings for 4.582 days.
 Post CommentThat would be 152.7 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

300 Users online: 134 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 69.649
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.866.686