Je eigen 19' rack maken ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MassacreSoundz    posted on 06-02-2013 22:14
Ik weet niet of dit de beste plaats is om dit topic te posten/ openen, maar ik dacht ik deel ff iets met de genen die hier iets aan hebben.

ik wilde dus in mijn nieuwe ( huur)woning een nieuwe studio gaan bouwen en ook gelijk rekening houden met uitbreiding van mijn hardware en zooi. Ben even Op het internet gaan rond kijken en kwam DIT tegen, Lijkt me een goed ideej.
Nu alleen nog ff uitvinden hoe ik ze in de zelfde stijl krijg als mijn blad en dan gaan we aan de slag, ik kan er trouwens ook pics van posten als er interesse voor is.?
?
groetjes
?
MASSACRESOUNZ
It's gonna be ... A Massacre !!!

What do you think about Je eigen 19' rack maken ? ??

Vote :   

FSR    posted on 06-02-2013 22:33
Die link is zeer interessant te noemen ^^. Wat Bax-shop is voor muzikanten die kant & klaar producten willen wordt de Ikea voor doe-het-zelf muzikanten hahaha xD!

Ben benieuwd naar een paar foto's mocht het gelukt zijn Happy, laughing. Voor ongeveer 15 euro heb je een mooi degelijk 19 inch rack van hout (mits goed in elkaar gezet). Dat scheelt een hoop in de kosten denk ik zo.
MassacreSoundz    posted on 06-02-2013 23:11
komt helemaal goed Winking my eye
It's gonna be ... A Massacre !!!
Tekhead    posted on 08-02-2013 01:28
Dit is simpel, kan je heel stevig maken ook, die rack-boutenrails kan je ook zo kopen en dan zelf monteren. Ik adviseer je ook achteraan in de rack rails te monteren als je er zware toestellen gaat inhangen, want die toestellen hebben meestal ook tapgaten achteraan om ze ook achteraan op ?te hangen. De kleur kan je dan ook altijd zelf bepalen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.476 days.
 Post CommentThat would be 149.2 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: 7 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 16.430
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.689.382