Belg gezocht!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 06-02-2013 18:03
Hallo,

zoals een aantal van jullie was wel weten start de ticket verkoop van tomorrowland in Belgie over 3 dagen. Belgen hebben hierbij eerst de kans op hun kaarten te kopen, en vanaf 16 februari de rest vd wereld. Deze kaarten zijn gigantisch snel uitverkocht waardoor ik dus op zoek ben maar een Belg die een paar kaarten voor mij kan regelen! Is er dus iemand die dat wil?

grtz!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Belg gezocht! ??

Vote :   

FASA    posted on 06-02-2013 18:07
Haha ik heb al 3 belgen voor me zitten! mocht ik er 1 overhouden dan neem ik contact met je op Winking my eye
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Pur-D    posted on 06-02-2013 19:03
Je moet echter wel even goed de FAQ op de site lezen, want het is dit jaar naar mijn mening allemaal raar geregeld met bandjes die thuisgestuurd worden en tickets op naam. Ik ga het zelf ook wel op deze manier proberen, maar toch!
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
FASA    posted on 06-02-2013 19:35
Op het bandjes thuissturen na is het hetzelfde geregeld als vorig jaar en toen ging het ook prima Happy, laughing
Chavizz1991    posted on 07-02-2013 18:34
`Hoe word bepaald of je een belg bent? Dmv rekeningnummer? Of door IP adres? Ik heb namelijk een vriend die in belgie woont, maar hij heeft een nederlands rekeningnummer
dj-zero    posted on 07-02-2013 19:28
Zal t IP adres zijn, want je kunt vanuit nederland niet eens proberen door te komen geloof ik...
Chavizz1991    posted on 07-02-2013 19:29
En waar staat dat belgen voorrang krijgen? Kan 't niet vinden op hun site
FASA    posted on 07-02-2013 22:02
9 februari gaat 40% van de kaarten te koop ALLEEN voor belgi?. Dit wordt gecheckt doordat je zowel op een belgisch adres moet wonen EN een belgisch rekening nummer moet hebben om te betalen.
?
Als jij dus een belg kent met belgisch rekening nummer en je kunt ze op zijn adres laten bezorgen kun je kopen.
?
Als je het niet kunt vinden op de site heb je niet goed gezocht. Het staat er zeer duidelijk op en het is vorig jaar precies hetzelfde gegaan. Sowieso staat er duidelijk dat de belgische verkoop 9 februari is en de wereldwijde pas 16 februari. Ik geloof dat ze dit ook uitleggen in een youtube filmpje ergens op de site.
Tekhead    posted on 08-02-2013 00:58
Poster: jeffrey412
Hallo,

zoals een aantal van jullie was wel weten start de ticket verkoop van tomorrowland in Belgie over 3 dagen. Belgen hebben hierbij eerst de kans op hun kaarten te kopen, en vanaf 16 februari de rest vd wereld. Deze kaarten zijn gigantisch snel uitverkocht waardoor ik dus op zoek ben maar een Belg die een paar kaarten voor mij kan regelen! Is er dus iemand die dat wil?

grtz!

De organisatie heeft de morele verplichting gevoeld om ipv 1/3 van de inkomtickets 1/2 te reserveren voor Belgie, en er is al een eerste verkoop geweest, maar beperkt, aan de lokale en omringende gemeenten, en dan gaat Belgie van start.?
Poster: Chavizz1991
En waar staat dat belgen voorrang krijgen? Kan 't niet vinden op hun site

Is gewoon zo.
Poster: FASA
9 februari gaat 40% van de kaarten te koop ALLEEN voor belgi?. Dit wordt gecheckt doordat je zowel op een belgisch adres moet wonen EN een belgisch rekening nummer moet hebben om te betalen.
?
Als jij dus een belg kent met belgisch rekening nummer en je kunt ze op zijn adres laten bezorgen kun je kopen.
?
Als je het niet kunt vinden op de site heb je niet goed gezocht. Het staat er zeer duidelijk op en het is vorig jaar precies hetzelfde gegaan. Sowieso staat er duidelijk dat de belgische verkoop 9 februari is en de wereldwijde pas 16 februari. Ik geloof dat ze dit ook uitleggen in een youtube filmpje ergens op de site.

Het probleem dat je gaat hebben is dat de meeste Belgische feestneuzen allemaal zelf willen gaan, van 16 tot 60j, echt waar, en omdat er maar een beperkte aankoopaantal pp is zal het niet makkelijk zijn om dit te bewerkstelligen, ook in Belgie is het niet simpel om bij de gelukkigen te zijn. Ikzelf heb er 2 nodig, de andere die ik mag kopen, die koop ik dan ook, als het lukt mag je ze overkopen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FASA    posted on 08-02-2013 01:34
Het is 18+ :P
?
Verder heb je volledig gelijk. Ben zo blij dat ik vorig jaar via een Belg een kaartje heb kunnen krijgen. Kan alleen maar hopen dat het nu weer lukt. Als je er 1 keer geweest bent heb je er daadwerkelijk ALLES voor over om er weer te komen!!
Tekhead    posted on 08-02-2013 01:42
Het is 18+ :P
?
Verder heb je volledig gelijk. Ben zo blij dat ik vorig jaar via een Belg een kaartje heb kunnen krijgen. Kan alleen maar hopen dat het nu weer lukt. Als je er 1 keer geweest bent heb je er daadwerkelijk ALLES voor over om er weer te komen!!

Idd, en iedereen voelt zich daar thuis of scheef bekeken, tja klinkt mss chauvinistisch maar organiseren van feestjes zijn ze bij ons nog steeds niet verleerd Happy, laughing
mikedhanpat    posted on 08-02-2013 09:29
Poster: Tekhead
De organisatie heeft de morele verplichting gevoeld om ipv 1/3 van de inkomtickets 1/2 te reserveren voor Belgie, en er is al een eerste verkoop geweest, maar beperkt, aan de lokale en omringende gemeenten, en dan gaat Belgie van start.?

Is gewoon zo.

Het probleem dat je gaat hebben is dat de meeste Belgische feestneuzen allemaal zelf willen gaan, van 16 tot 60j, echt waar, en omdat er maar een beperkte aankoopaantal pp is zal het niet makkelijk zijn om dit te bewerkstelligen, ook in Belgie is het niet simpel om bij de gelukkigen te zijn. Ikzelf heb er 2 nodig, de andere die ik mag kopen, die koop ik dan ook, als het lukt mag je ze overkopen.

Tekhead,?

ik zat net door de faq heen te lezen en zie dat de tickets op naam worden gezet en je daarna een bandje krijgt wat je moet activeren en wat vervolgens dienst doet als toegangsbewijs. Weet jij in hoeverre ze dan aan de deur nog een ID check doen om te kijken of het bandje overeen komt met de persoon die naar binnen wil?
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
FASA    posted on 08-02-2013 13:00
@ Mike, Vorig jaar compleet niet. We waren toen met 30 man en daarvan zijn er 2 met alle kaartjes alle bandjes op gaan halen en werd compleet niet moeilijk over gedaan. Ik neem aan dat ze nu dit jaar wanneer de bandjes al opgestuurd zijn hier helemaal niet meer naar kijken. Heb je een echt bandje kun je binnen lijkt me.

@ Tekhead, Zoals ik ook al in een ander topic heb aangegeven, ik mag dan Nederlander zijn maar ga zoveel liever naar belgische feesten
Dour, summerfestival, tomorrowland, Rampage, I love techno, Untitiled, Star Warz, Pukkelpop, Laundry day en ga zo maar door!!
?
In Nederland doen ze wel alsof Lowlands het festival ter wereld is, maar buiten de riolering die ze hebben liggen is dit festival waardeloos vergeleken met Belgi?! Natuurlijk zijn er ook echt wel dikke Nederlandse feesten maar we kunnen echt wat van de Belgen leren!!
mikedhanpat    posted on 08-02-2013 14:18
@ Fasa, bedankt voor je antwoord! Waarschijnlijk zullen ze het dan neerzetten dat niet iedereen op de bonnefooi kaarten gaat kopen ?/ al dan niet doorverkopen!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
FASA    posted on 08-02-2013 14:29
Dat denk ik ook ja, vorig jaar kaarten voor meer dan 1000 euro per stuk doorverkocht zien worden. Zo verpest je echt een festival. Ik heb ook meerder Belgen die voor mij proberen te kopen puur om mijn eigen kans te vergroten. Mocht ik overhouden verkoop ik ze voor normale prijs door.
ElReyGrande    posted on 08-02-2013 19:39
Dat denk ik ook ja, vorig jaar kaarten voor meer dan 1000 euro per stuk doorverkocht zien worden. Zo verpest je echt een festival. Ik heb ook meerder Belgen die voor mij proberen te kopen puur om mijn eigen kans te vergroten. Mocht ik overhouden verkoop ik ze voor normale prijs door.

Helemaal mee eens! vindt het een beetje zielig als je die kaarten inkoopt om ze daarna voor, veel te veel, winst door te verkopen!
Tekhead    posted on 09-02-2013 04:31
@ Mike, Vorig jaar compleet niet. We waren toen met 30 man en daarvan zijn er 2 met alle kaartjes alle bandjes op gaan halen en werd compleet niet moeilijk over gedaan. Ik neem aan dat ze nu dit jaar wanneer de bandjes al opgestuurd zijn hier helemaal niet meer naar kijken. Heb je een echt bandje kun je binnen lijkt me.

@ Tekhead, Zoals ik ook al in een ander topic heb aangegeven, ik mag dan Nederlander zijn maar ga zoveel liever naar belgische feesten
Dour, summerfestival, tomorrowland, Rampage, I love techno, Untitiled, Star Warz, Pukkelpop, Laundry day en ga zo maar door!!
?
In Nederland doen ze wel alsof Lowlands het festival ter wereld is, maar buiten de riolering die ze hebben liggen is dit festival waardeloos vergeleken met Belgi?! Natuurlijk zijn er ook echt wel dikke Nederlandse feesten maar we kunnen echt wat van de Belgen leren!!

Is niet haalbaar denk ik zo een ID check,misscien wel als het wat rustiiger aan de ingang is, steekproeven gaan ?ze zeker dit jaar doen, n als jij echt niet meer kan gaan kan je nog doorverkopen en over laten zetten op koper, te veel rompslomp voor die er een handeltje in drijven!

Bedankt, toch iemand die het durft toegeven. FF serieus, in Nederland is de vormgeving en invulling ook anders dan in Nederland, worden de accenten ook anders gelegd, in Belgie hebben we geen sluitingsuur en feesten zit in onze cultuur, en de grootste internationale artisten komen hier ook graag optreden. Vroeger waren er in Nederland ook veel meer amaiamai party's en festivals, maar nu zijn er ook nog, alleen in mindere maten
FASA    posted on 09-02-2013 11:59
Nou sta je in de wachtrij, kom je 2 keer door loopt 2 keer het betalingssysteem vast. Klotezooi!
FASA    posted on 09-02-2013 12:35
Mocht iemand hier over hebben, neem contact met me op!!

This is an old Topic

No new postings for 4.475 days.
 Post CommentThat would be 149.2 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 15 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 9.576
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.682.528