Hallo forumleden,
Ik zal mij even voorstellen, wel zo netjes dacht ik zo. Ik ben actief als Relecto en ben 18 jaar jong. Mijn echte naam is [Mod Edit] en woon in [Mod Edit] (Gelderland).
Mijn passie voor muziek is al vroeg begonnen en nu gaat het de goede kant op. Ik heb eerst mijn ding gedaan bij de radio een paar jaar maar het produceren/draaien van muziek was toch waar ik mij aan over wilde geven op dat moment, en dat heb ik gedaan.
Op dit moment liggen er erg veel producties op de plank die gaan worden uitgebracht (inclusief remixes) op mijn label, Talented Recordings.
Sinds eind 2012 draai en produceer ik onder de naam Relecto. Deze naam is eigenlijk ontstaan door mijn rookmelder in mijn huidige studio van het merk Alecto. En aangezien mijn style Electro/Progressive House is was het even spelen met wat letters en kwam dit er uit.
Ik hoop dat jullie in de toekomst nog van me gaan horen en ik natuurlijk van jullie. Ik heb dit account aangemaakt omdat ik toch wat vragen heb over de bouw van mijn nieuwe studio en ik graag andere producers/djs te woord sta.
Een fijne avond en laten we het gezellig maken.
Groeten,
Relecto