DJ/Producer Relecto
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Relecto    posted on 30-01-2013 23:50

Hallo forumleden,

Ik zal mij even voorstellen, wel zo netjes dacht ik zo. Ik ben actief als Relecto en ben 18 jaar jong. Mijn echte naam is [Mod Edit] en woon in [Mod Edit] (Gelderland).

Mijn passie voor muziek is al vroeg begonnen en nu gaat het de goede kant op. Ik heb eerst mijn ding gedaan bij de radio een paar jaar maar het produceren/draaien van muziek was toch waar ik mij aan over wilde geven op dat moment, en dat heb ik gedaan.

Op dit moment liggen er erg veel producties op de plank die gaan worden uitgebracht (inclusief remixes) op mijn label, Talented Recordings.

Sinds eind 2012 draai en produceer ik onder de naam Relecto. Deze naam is eigenlijk ontstaan door mijn rookmelder in mijn huidige studio van het merk Alecto. En aangezien mijn style Electro/Progressive House is was het even spelen met wat letters en kwam dit er uit.

Ik hoop dat jullie in de toekomst nog van me gaan horen en ik natuurlijk van jullie. Ik heb dit account aangemaakt omdat ik toch wat vragen heb over de bouw van mijn nieuwe studio en ik graag andere producers/djs te woord sta.

Een fijne avond en laten we het gezellig maken.

Groeten,
Relecto

Mod edit by Lead on 30-01-2023 11:14 (3%)

What do you think about DJ/Producer Relecto ??

Vote :   

Dynamix86    posted on 30-01-2013 23:53
Welkom!
Beatmatching is overrated
TripleSpin    posted on 31-01-2013 00:13
Heuj Lichtenvoorde.
Daar sta ik 16 februari weer.

Welkom hier!!.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
FSR    posted on 31-01-2013 06:34
Welkom medegenoot (Achterhoeker)?Cool!
?
Ik kreeg gelijk een smile op mijn gezicht toen je begon over hoe je aan je 'stagenaam' kwam/komt. De manier zoals je dat deed is precies ook mijn mnaier. Vandaar dus de herkenbaarheid?Embarassed.

Ben zeer benieuwd naar je 'Track's'. Mocht je iets willen laten horen dan zie ik graag een linkje?Embarassed!

Welke DAW werk je mee?
D-Jesse    posted on 31-01-2013 12:18
Goed dat je je even voorsteldt, welkom! Leuke introductie Happy, laughing
Pur-D    posted on 31-01-2013 14:54
Welkom Relecto!
Je bent lekker bezig zo te horen Happy, laughing
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro

This is an old Topic

No new postings for 4.565 days.
 Post CommentThat would be 152.2 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

284 Users online: 257 Guests (27 Unknown)
Pages generated today : 23.858
Most visitors online this month : 435
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.015.892