Ik ben Mini Man en ben 18 en draai al 3 jaar allround. Op de meeste feesten was dit echter geen probleem, want ik had vanalles om de mensen te vermaken en de doelgroep was meestal 30-ers/40-ers.
Nu werd ik gevraagd, door familie/vriend om te draaien op een verjaardagsfeest van een vriend. Geen probleem maar het is een verrassinsgsfeest voor die vriend en hij wordt 30 en er zullen daar jonge gasten zijn maar wss ook oudere. Tips wat het meest van toepassing zou kunnen zijn qua muziek? Ook komt zijn favoriete dj twee uur draaien, die tevens een goede vriend en idool voor me is, dus mijn droom komt uit om met mijn idool te mogen draaien...
Mochten jullie mij kunnen helpen met een muziekkeuze want, ik kan onmogelijke de hele avond 90's draaien en als ik de hele avond jaren 80 dance draai of een slow ertussen kom ik er wss ook niet....
Advies is graag welkom want het is goede promo voor mij + een toffe party voor die vriend !
Mvg,
Mini Man
Greetings from MIni Man
What do you think about HELP muziekkeuze !!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.595 days. Post CommentThat would be 153.2 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.