Poster: FSR
@Tekhead, dat is inderdaad een referentiekader waar ik nog niet aan gedacht had. Excuus als het chauvinitisch overkwam. Ik ben zeer open-minded wat betreft andere culturen en bevolkingsgroepen. Meen ik!
Mijn referentiekader was namelijk gelieerd aan de denkwijze van Chinezen zelf in het buitenland. (China town's bijv.) Het is toch altijd wel fijn als je een beetje van je 'roots' terug ziet in het land waar je verblijft denk ik zo?. Om zeer uiteenlopende redenen natuurlijk?
.
Poster: DanielDale
Wel raar dat TS niet meer reageerd. Hij had zo snel mogelijk mensen nodig. Dan blijf je natuurlijk je eigen topic minimaal 1 keer per dag checken.
Poster: FASA
Kan me er wel iets bij voorstellen. Het is nou niet alsof er enorm veel positeve reacties zijn gekomen op deze 'wereldkans'.
Poster: RAS
@MRQueeny, Deze discussie bevat al veel interessante informatie ondanks dat de TS niet reageert. Geen rede dus om te roepen dat we er mee stoppen.
@AdenFarleigh: Ja, je werkt maar 2 uurtjes en in NL is 25 EUR vergeleken met supermarktwerk heel veel geld. Als je naar 21+ gaat kijken is het nog steeds meer dan callcenterwerk, maar dan is het al een stuk minder. En als 21+ DJ kun je Nederland ook makkelijk 25 EUR per uur vragen. Zeker als je maar twee uurtjes moet draaien. Dus dan is 25 euro niet veel meer, maar normaal of zelfs weinig.
Vervolgens moet je daarbij meenemen dat je elke dag moet draaien, zoals vermeld in de openingspost. Je hebt dus geen pauze. Bovendien ben je weg van familie en vrienden en kun je niet door China gaan reizen want je moet immers iedere avond aanwezig zijn. Wat mij betreft werk je dus eigenlijk continue ipv 2 uurtjes per dag, want je bent sterk gelimiteerd in je vrijheid door je verplichtingen.
Poster: RAS
Speculatie natuurlijk. Hij vraagt bij serieuze interesse om contact op te nemen per mail en niet dat je maar in het forum moet posten. Het is geen echte gebruiker van het forum hier, dus ik kan me ook voorstellen dat wanneer hij een paar gegadigden heeft hij niet meer de noodzaak ziet hier nog weer te kijken.
Is er iemand hier die contact per mail heeft proberen te zoeken?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.