Onvindbaar
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dynamix86    posted on 27-01-2013 23:03
Yo peeps,

Ik wil m'n muziekcollectie zo compleet mogelijk hebben en er zijn nog een paar nummers die ik nergens kan vinden of niet in goede kwaliteit (min 256kbps) kan krijgen, wat me erg dwars zit. Ik heb ongeveer 15 bronnen geraadpleegd, maar ze zijn nergens te vinden. Het gaat om de volgende nummers:

Fire - Sidney Samson & Chuckie (heb ik alleen op 151kbps)
Hype Up The Place - Sidney Samson ft Tony Cha Cha (heb ik alleen de rip van, van 5:00 op 192kbps)
Je Ziet Er Lekker Uit - Gregor Salto (heb ik alleen de rip van, van 4:46 op 225kbps)
Play That Funk - Hardwell ft Lady Bee (heb ik alleen de rip van, van 3:40 op 203kbps)
Sound Of Da Police - Born To Funk (heb ik alleen op 191kbps)
Sweet Dreams - Eurythmics (The Global Total Rmx) (heb ik alleen op 191kbps)

Heeft ??n van jullie ??n of meer van bovenstaande nummers, of weet je hoe ik eraan kan komen?

Als ik jullie kan helpen met het vinden van nummers, let me know!
Beatmatching is overrated

What do you think about Onvindbaar ??

Vote :   

Yorick    posted on 27-01-2013 23:58
Tja als ze op de legale download sites niet staan houd het op..
We zijn geen forum om muziek te sharen.. Ik heb ook nummers die ik in hoge kwaliteit wil hebben, is even zoeken maar vind ze altijd.

RyanSilva    posted on 28-01-2013 00:01
Gewoon google toch?
http://twitter.com/djryansilva
FSR    posted on 28-01-2013 00:20
Beatport of Itunes geeft ook geen verduidelijking? (Oftewel, valt deze suggestie onder je 15 geraadpleegde bronnen?)
Dynamix86    posted on 28-01-2013 01:00
Poster: FSR
Beatport of Itunes geeft ook geen verduidelijking? (Oftewel, valt deze suggestie onder je 15 geraadpleegde bronnen?)

Nope, ik heb alle legale en minder legale bronnen gechecked, waaronder Beatport, iTunes, Spotify, Trackitdown, DanceTunes, maar nada resultaat Unhappy. Iedereen gebruikt andere bronnen, dus ik hoop dat ??n van jullie er een gebruikt waar een nummer opstaat dat ik zoek.
Beatmatching is overrated
FSR    posted on 28-01-2013 01:09
Dan zit er maar 1 ding op vermoed ik.

De desbetreffende artiesten/labels vragen of ze je de versie willen geven op 320 kbps in ruil voor een betaling.

Anders dan dat kan ik niks bedenken.

This is an old Topic

No new postings for 4.486 days.
 Post CommentThat would be 149.5 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

224 Users online: 7 Guests (217 Unknown)
Pages generated today : 37.737
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.488