sE Munro Egg 150 Monitoring System
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bougenvilla    posted on 27-01-2013 19:37
Hallo,

Iemand ervaring met de eggs? Helaas niet in staat op ze te beluisteren maar zou graag jullie bevindingen willen weten.

Zijn ze bijv. geschikt voor dance producties (laag)?

Gr.

What do you think about sE Munro Egg 150 Monitoring System ??

Vote :   

Estacy    posted on 27-01-2013 20:38
Niet in staat ze te beluisteren??

die dingen kosten 1900 euro. Natuurlijk ben je in staat ze te beluisteren.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bougenvilla    posted on 27-01-2013 20:40
Ben sowieso geen voorstander van het beluisteren in winkels. Huidige monitoren klinken bijv. bij een feedback totaal anders!
Estacy    posted on 27-01-2013 20:48
dat is zo. maar om luidsprekers te kopen zonder ze gehoord te hebben?
Bougenvilla    posted on 27-01-2013 20:52
hahah ach ja! Hopen dat ik goed te retour regeltjes lees... (A)
Estacy    posted on 27-01-2013 22:05
bij zo'n bedrag voor luidsprekers mag je anders wel verwachten dat de verkoper gewoon naar jouw studio komt met enkele speakers om te beluisteren.
FSR    posted on 28-01-2013 00:16
Ik ben het met Estacy eens,

Er is vast wanneer zo'n bedrag ermee gemoeid is wel iemand die hier een uurtje in kan investeren.

Immers, deze set koop je niet zomaar? (Ten eerste qua bedrag niet, en ten tweede doen mensen met dit soort bestedingspatroon voor deze producten hiervoor toch wel research voordat ze voor een aanschaf overgaan)
?
Daarom vind ik het plan van Ectasy best een goeie, laat diegene langskomen in je studio. Installeer ze op de plek waar je zou willen hebben staan. En luister. Ik vermoed dat je binnen 5 minuten toch echt wel kan zeggen of 'het geluid' je bevalt of niet? En dan weet je ook of die studio monitoren presteren in je studio of niet.

En ben je tevreden, nou dan koop je ze op dat moment direct. En gaat de verkoper met 1900 aan cash terug. Voor een uurtje werk is dat voor een verkoper van de zaak best een goeie investering qua tijd/prijs verhouding. + Jij hebt direct alles staan zoals je wil. (Letterlijk plugged and play) en je kan verder!

Bougenvilla    posted on 28-01-2013 11:30
Ga kijken of het mogelijk is! Ben benieuwd of het voor dance producties geschikt is:D

This is an old Topic

No new postings for 4.596 days.
 Post CommentThat would be 153.2 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

223 Users online: 129 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 35.221
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.832.258