NAMM 2013 TOPIC
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 25-01-2013 00:57
De naam zegt het zelf al, een topic over de nieuwe NAMM 2013.

Elke dag lekt er wel wat nieuws uit en zou graag willen weten welke nieuwe apparatuur of randapparatuur jullie de moeite waard vinden om eens te testen en/of te kopen, welke apparatuur een nieuwe standaard kan worden, en of er nieuwe apparatuur op de markt komt die de gevestigde waarden naar de kroon kan steken ?
Shoot nu Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about NAMM 2013 TOPIC ??

Vote :   

macmiata    posted on 25-01-2013 23:55
Ben benieuwd of Live 9 verschijnt op NAMM en vraag me af of bitwig (was het zeker h??) hen vd 'troon' zal stoten in hun gebied. Wat het ook zal zijn: Ik ga geen filmpjes kijken want wil geen geld uitgeven, suite 8 edu was al gek genoeg.
Last year this dj got bored and tried to produce
TheMole    posted on 27-01-2013 14:50
Die Korg ms20 mini wil ik zeker wel kopen wanneer deze uitkomt.
Estacy    posted on 27-01-2013 15:02
Deze is erg interessant,?

opvolger van de NS7. pracht apparaat, als ik ooit digitaal zou gaan dan zou het met dit apparaat zijn (maar wees niet bang)

Iets wat ook erg mijn aandacht trok was een mixer van een merk waar je het niet van verwacht: de DJ-Tech DIF 1S.?
niks meer dan een crossfader in een doosje. mini innofader, een mixer met 3 band eq en genoeg aansluiting. voor zo'n 100 euro. Een scratch mixer zoals ie hoort te zijn. Mischien wil ik er wel een. of 2.?

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

This is an old Topic

No new postings for 4.488 days.
 Post CommentThat would be 149.6 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

141 Users online: 18 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 9.237
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.682.189