@Yorick, vind ik een beetje een kromme vergelijking eerlijk gezegd.
?
Immers een 'entertainer' (wat wij zijn) zou in principe overal waar diegene zich ook bevind zich kunnen profileren als datgene wat diegene doet.
Een klus weigeren omdat het bijvoorbeeld niet je 'stijl' is of iets anders wat met 'ontwetendheid van die avond' te maken heeft kan ik begrijpen. Immers wil je niemand teleurstellen en bovenal jezelf niet. Eerlijkheid wordt dan gewaardeerd

.
Iemand die puur alleen hardstyle draait zal niet snel een switch maken naar House of Electro. (Als diegene zich niet als 'allround' profileert uiteraard.
Vergelijk het met eten maar dan de manier hoe.
Stereotype Nederland = Mes en vork
Stereotype China = Stokjes
Uiteindelijk is het resultaat hetzelfde, alleen de weg naartoe is compleet verschillend.
Nu heeft Drace (naar eigen zeggen) draai ervaring met redelijk wat genre's (allround). Hetgeen op mij overkomt dat Drace kan inspringen en improviseren mocht dat nodig zijn.?
Hoewel Canta, Yorick & Ectasy een punt hebben wat betreft 'niet actief opzoeken als je er niet ervaren genoeg voor bent'. Ben ik wel van mening dat dit voor jou (Drace) een mooie oefening/uitdaging is om te kijken hoe je het doet en wat je (zelf) van vindt. Zeker omdat je gevraagd bent!