DJ meeting Arnhem (Mix en Mastering)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FSR    posted on 23-01-2013 03:04
Goeie nacht allen!
?
Zoals gewoonlijk kom ik altijd gemiddeld genomen met de beste idee?n na 0:00 van mijn kant.?Cool

In het mixen en mastering topic van Wytse kwam redelijk spontaan (met wat peper in de kont van mijn kantFoot in Mouth!) het idee voor zo'n meeting.

Ik wil voordat ik deze begin post permanent maak de eerste pagina gebruiken voor tips. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Nadat de eerste pagina is geweest wordt deze beginpost vast.?

Mijn inbreng:
Ik heb Wytse gesproken, en hij gaf wat interessante feedback!?

Onderpand: Wytse zou de studio voor een dag wel open willen gooien. De tijden zijn nader af te stemmen. Echter heb ik vernomen dat er mogelijkheden zijn van in de ochtend (rond een uur of 9) om te beginnen en uiteindelijk ergens uiterlijk af te sluiten om 9 uur in de avond. (12 uur studio sessie's is wel wat lang, en of Wytse akkoord gaat met zo'n lange tijd is maar de vraag, afijn hij zal zelf wel idee?n hierover hebben) Ikzelf geef hierbij even aan wanneer de startijd kan beginnen en wanneer die ongeveer zou eindigen naar wat ik heb vernomen.?

Het idee van Wytse is om er een 'Workshop' van te maken. Handen uit de mouwen!?Cool

Grootte van de groep per keer:
In totaal kan Wytse 4 personen in de studio hebben. Dus naast Wytse nog 4 anderen.?

Betaling:
Bedrag voor de gehele dag is 75 euro exclusief BTW, (90,75 euro inclusief BTW). Ik vermoed dat er een mogelijkheid bestaat van bank naar bank overzetten Wytse?

Inhoud:
Wytse en ik waren het er redelijk snel over eens dat een workshop wel het beste zou zijn. Echter is dit niet de klassieke variant van: 'iemand vertelt wat en de anderen luisteren maar'. We willen het zo maken dat het meer een soort 'uitwisseling van informatie' wordt, met de mogelijkheden van alle apparatuur bij de hand.?

De studio van Wytse is goed bereikbaar met Auto en OV. Plan je reis bij voorbaat wel even goed met alternatieven, er worden her en der aan de weg gewerkt in Arnhem komende tijd. Ook op het OV gedeelte.

Wytse denkt dat een zondag de beste dag van de week is dat de meeste mensen kunnen. Er gingen wel al wat stemmen op voor Maart. Hebben we liever Februari of Maart?

Gezien het feit dat Google Maps de positie niet helemaal goed weergeeft van de studio zal er denk ik een herkenningsteken komen te hangen voor diegene die langskomen. (Alternatief: Wytse kunnen bellen. Echter weet ik niet of hij dat wil, geeft die maar aan?Cool.

Nog meer tips waar ik (we) wat mee kunnen?

Roept u maar, de eerste pagina staat geheel in het teken hiervoor!
User edit by FSR on 24-01-2013 @ 13:25:19 (21%)

What do you think about DJ meeting Arnhem (Mix en Mastering) ??

Vote :   

main    posted on 23-01-2013 04:33
Ergens in maart is voor mij geschikt, zit namelijk t/m 7 maart in Lombok, Indonesi?.
_Ivan_    posted on 23-01-2013 12:35
Goed/leuk idee! Ergens in maart komt voor mij ook goed uit en ik denk dat het ook wel handig is omdat iedereen z'n agenda nog niet gevuld heeft. Misschien een keer op een woensdag avond ofzo?
Feel&.Celebrate.Life!
Yvaroz    posted on 23-01-2013 22:32
Kies een datum uit en ik zal proberen er te zijn, goed initiatief weer guys!
Nothing is Impossible
Maracas    posted on 23-01-2013 22:46
Poster: _Ivan_
Misschien een keer op een woensdag avond ofzo?

Is in het weekend niet beter? Ik moet de volgende dag weer vroeg op doordeweeks..
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
FSR    posted on 25-01-2013 04:14
FF bumpje, intro post is aangepast
_Ivan_    posted on 27-01-2013 15:36
Poster: Maracas
Is in het weekend niet beter? Ik moet de volgende dag weer vroeg op doordeweeks..

In het weekend kan ookWinking my eye Ik ben flexibel.
Feel&.Celebrate.Life!
_Ivan_    posted on 11-04-2013 09:07
Zijn er nog mensen die hier interesse voor hebben? Ik kan beschikken over een ruimte in Arnhem. Beschik daar zelf over een bescheiden krk set, maar wel leuke plek om elkaar te kunnen ontmoeten en ideeen uit te wisselen.
Feel&.Celebrate.Life!
Wytse    posted on 11-04-2013 20:48
Poster: _Ivan_
Zijn er nog mensen die hier interesse voor hebben? Ik kan beschikken over een ruimte in Arnhem. Beschik daar zelf over een bescheiden krk set, maar wel leuke plek om elkaar te kunnen ontmoeten en ideeen uit te wisselen.

Ja! Gezellig man! :D
White Sea Studio
FSR    posted on 11-04-2013 22:05
100% interesse hier!

Wat is het aanbod Ivan?
_Ivan_    posted on 12-04-2013 00:28
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 09-01-2015 @ 15:51:54 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 4.522 days.
 Post CommentThat would be 150.7 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

281 Users online: 187 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 64.528
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.861.565