Wav kan sneller verwerkt worden, maar een nadeel is dat het veel ruimte in beslag neemt. Daarnaast kunnen niet alle programma's ermee overweg, zoals MP3gain en MP3tag die ik zelf gebruik (ik heb nog geen alternatief programma voor WAV-files kunnen vinden die hetzelfde kunnen).
Vind je draaien met MP3's zo traag dan? Ik heb er geen last van. ?
Ik zou Rekordbox niet zomaar van de baan schuiven. Je kunt er meer mee dan je denkt. Zoals je zelf al aangeeft kun je er hot cue's mee opslaan, maar de gewone cue-punten natuurlijk ook, en een stuk gemakkelijker dan als je dat voor al je nummers op een cdj moet doen. Ook kun je in Rekordbox heel simpel sorteren op wat dan ook, waardoor je gemakkelijk kan vinden van je zoekt. ?Daarnaast kan Rekordbox je op de cdj gespeelde nummers opslaan als een afspeellijst, zodat je terug kunt zien wat je gedraaid hebt en met Rekordbox kun je voorkeuren instellen die in de cdj laden als je je usb-stick erin stopt.?
Dan heb ik nog lang niet alles opgenoemd, maar als je Rekordbox links laat liggen ben je naar mijn inziens niet slim bezig.?