Ik ben Jari de Koning ben 15 jaar oud. Ik draai nu ongeveer een half jaar House.? Een half jaar geleden had ik 2 Reloop rmp2 met een RMX 30 mixer gekocht, na ongeveer een maand heb ik de set weer weggedaan, omdat ik liever met Pioneer wilde draaien. Vooral het verschil met cue knoppen tussen de reloop en pioneer is toch een groot verschil. Sinds een maand heb ik nu ook een Pioneer DDJ-T1.? Het is wel even wennen van cd's naar digitaal maar dit vind ik een stuk fijner dan de cd's.? Deze week heb ik ook een nieuwe mix gemaakt, het is niet helemaal top maar draai natuurlijk pas klein half jaartje. Tips zijn altijd welkom!?
http://www.youtube.com/watch?v=KavDBkxFJvA
What do you think about Voorstellen (Jari de Koning) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom! Wijk bij duurstede is hier niet ver vandaan.
Over je mix, probeer zowieso altijd, hoe goed je ook bent, je qualititeit maximaal te houden. Volgens mij hoorde ik 128 Kbps nummers voorbij komen. Op zijn minst 192 en het liefst hoger.
Leuk om te zien! Ik heb je reloop's overgenomen! Haha toevallig!
Groetjes Roel
DJ Rovo
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.