Poster: Gerdo
Rekordbox werd alleen met CDJs, dus als je niet met CDJs draait kun je net zo goed rekordbox niet gebruiken. Maar je kunt rekordbox wel gebruiken om te kijken wat de bpm is. Maar ik vind het wel raar dat je nummers gaat sorteren op bpm, je kunt het toch ook per gengre sorteren. Deep house nummers hebben vaak een bpm vanaf 122 of trager. En als je veel met nummers draait dan weet je de snelheid ook wel ongeveer! Zorg gewoon dat je je nummers kent.?
En waarom zou je verschillende USB's willen met verschillende bpm? Koop dan een USB waar je alles op kwijt kunt, anders moet je wisselen.
Ik ken m'n nummers wel hoor, maar omdat het hier lastig was om de beat van de ander te horen omdat dat via de boxen liep, sorteerden we voor het gemak alle tracks gewoon op bpm. Om het makkelijker te maken, omdat matchen erg moeilijk werd. 't KON wel, maar is erg lastig te horen.
Bovendien gebruikte ik gewoon 2 usb's hoor, was even vergeten dat je mappen kon maken haha.
Genre sorteren doe ik niet aan. Geen idee welke track welk genre is, ik kijk gewoon in m'n hoofd en kom dan altijd wel op een ideetje welke track erbij past