Marco Martinez - Reference Vol.1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoMartinez    posted on 19-01-2013 19:19
Hierbij presenteer ik jullie (best een beetje trots) mijn nieuwste creatie, Preference. Een reeks met maandelijkse mixen met daarin de nieuwe releases en de beste dance tracks van dit moment in een ongeveer 1 uur durende mix.

Om 2013 af te trappen hierbij Preference Vol.1 ( link in de hidden message)

Playlist Preference Vol 1.

1. Nicky Romero, Avicii - I Could Be the One?
2. JoeySuki - Say What?
3. Jewelz, Scott Sparks - Flashbang?
4. Rob Adans - Abash?
5. Fedde Le Grand - RAW?
6. Mark Van Dale, Enrico - Water Verve (Dannic Remix)
7. Hardwell Ft. Amba Shepherd - Apollo?
8. Marcel Woods, Allure - Ready?
9. Basto - StormChaser?
10. Alesso - Clash?
11. Sander Van Doorn - Joyenergizer?
12. Firebeatz - Disque?
13. Chuckie, Junxterjack - Make Some Noise?
14. Bingo Players & Luminox & Tony Romera - Make Rattle The Crowd Go?
15. Kid Cudi - Pursuit of Happiness
?

Veel luister plezier en alle reacties zijn welkom :thumbup:

Greetzz Marco
?

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.djmarcomartinez.com

What do you think about Marco Martinez - Reference Vol.1 ??

Vote :   
MarcoMartinez    posted on 21-01-2013 22:06
Dit is een beetje kansloos en ik ga dr maar mee stoppen denk ik om mijn mixen te posten.

Geen hond die er na luisterd of reageerd.
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 22-01-2013 @ 20:02:59 (3%)
Maracas    posted on 22-01-2013 01:53
Ik voelde me eerlijk gezegt ook niet geroepen om te luisteren, toen ik die tracklist zagCry
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Artez    posted on 22-01-2013 02:16
Nee inderdaad, ik vind het juist leuk als ik een mix luister waarvan ik geen enkele liedje ken, dan dat ik echt serieus elk liedje ken :P Maar dit zal het vast wel goed doen voor niet-dj's.
MarcoMartinez    posted on 22-01-2013 20:07
Misschien moet ik even duidelijk maken waarom ik mijn mixen post.
ik doe dit om feedback te krijgen op de manier van mixen,de opbouw etc etc.,niet om nieuwe nummers te delen.

Ik had de hoop zo ervan te kunnen leren.

Dus........

www.djmarcomartinez.com
Maracas    posted on 22-01-2013 22:19
1 member likes this  Nou kijk, weet je waar het probleem hem in ligt?

Als jij wilt dat wij je mixen luisteren, en er feedback op geven, moet er imo voor ons ook wat inzitten toch? De tracks in deze tape heeft denk ik menig op dit forum al 100x gehoord.. Dus ook al post je hem alleen voor feedback, de drempel om een uur lang een tape te gaan zitten luisteren met muziek die je al zo vaak heb gehoord dat je er een klein beetje klaar mee bent, vind ik eeeeergggg hoog, en ik zal het ook niet gaan doen vanwege die reden. Als je een productie plaatst van 3 minuten, ben ik daar dan weer niet te beroerd voor, maargoed, dat duurt maar 3 minuten, ik heb geen idee wat ik horen ga, en dat wekt mijn intresse.?

Als je nou eens creatiever je platen uitkiest, wat onbekendere platen pakt, van dan misschien maar wat minder bekende dj/producers, dan wek je de intresse in elk geval op dit forum, om je tape te gaan luisteren. Want misschien zijn het dan wel hele harde platen die ik zelf ook nog niet ken bijvoorbeeld. En ja, wanneer je mij dan in elk geval verrast zowieso met de platen die in je tape zitten, dan ben ik echt niet te beroerd om een gedetailleerde feedback te schrijven voor je.

Ik bedoel het niet slecht, of hatelijk, of wat dan ook. Ik hoop dat je het begrijpt alleen, omdat dit je wat verder helpt in je toekomst, en in mijn mening op dit moment de beste feedback is die ik je kan geven naar mijn idee

Opbouw is prima, je begint niet met (te) harde platen in elk geval, alleen probeer wel meer dan 15 platen in een uur te mixen, om het ook voor niet-dj's spannender en minder eentonig te houden.
MarcoMartinez    posted on 23-01-2013 00:30
Bedankt!
www.djmarcomartinez.com
IboVillado    posted on 24-01-2013 15:35
Ik zal het vanavond eens gaan beluisteren jongen!
Aangezien ik paraat ben om nieuwe nummers te ontdekken.
Ben hier pas actief vandaar!

MarcoMartinez    posted on 25-01-2013 08:24
Is goed mede kruikenzeiker!
www.djmarcomartinez.com
IboVillado    posted on 25-01-2013 10:52
Kruikenzeiker?
Wat bedoel je hiermee?

Ik heb het zelf gisteren geluisterd, en vind het wel lekker gaan..
Alleen vind ik dat de liedjes te lang duren voor 1 mixtape.
Maar mijn mening.
MaykFroix    posted on 25-01-2013 11:25
Poster: IboVillado
Kruikenzeiker?
Wat bedoel je hiermee?

Ik heb het zelf gisteren geluisterd, en vind het wel lekker gaan..
Alleen vind ik dat de liedjes te lang duren voor 1 mixtape.
Maar mijn mening.

Weet jij zeker dat je uit Tilburg komt? :P
User edit by MaykFroix on 25-01-2013 @ 11:25:42 (15%)
IboVillado    posted on 25-01-2013 11:33
Haha da witte ik zeker ja!
Verrekte koekwous! hahahaha :P ( Don't take it serious )
MarcoMartinez    posted on 25-01-2013 18:44
Ik vraag om commentaar en respecteer ook ieders mening als ik commentaar krijg.

Ik snap alleen niet dat de gemiddelde mening altijd is dan de nummers te lang zijn.
Met 15 nummers in een uur, is 4 minuten per track, dat is toch gewoon normaal??

Als je optredens (life sets) van de bekende dj's ziet is dit in hetzelfde of langzamer tempoConfused
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 25-01-2013 @ 18:46:27 (9%)
IboVillado    posted on 25-01-2013 20:57
Nou, zullen we het zo bekijken.
Sowieso wordt er anders gedraaid op te evenementen waar Afrojack & Tiesto etc..? draaien.
Als jij naar een discotheek gaat is dat weer een ander verhaal.
Ik denk niet dat de mensen 4 minuten lang naar 1 liedje willen gaan luisteren in een Discotheek!
Dat zou ik zelf niet willen dan! Weet niet hoe de rest erover denkt!
Maar ieder zijn eigen mening, denk dat de meeste het wel met mij eens zullen zijn..

Maar van commentaar moet je leren!
Zo ik ook dus!

Maracas    posted on 25-01-2013 20:58
Hoeveel tracks zitten er gemiddeld in een mixtape?

Ja, je moet het allemaal zelf weten hoor, maar als de gemiddelde mening is dat de nummers te lang zijn, zou dan dan misschien ook niet zo zijn dan? Ik bedoel, je vraagt om feedback en commentaar, en vervolgens ga je er steeds tegenin.. Als je alleen positieve feedback wilt moet je dat gewoon in je OP zetten.?

Als ik bij een liveset ben waar ze 4 minuten of langer een plaat erin laten, ben ik gauw verveeld, en 3kwart van je publiek ook. wat bekende DJ's betreft is een ander verhaal, daar betaal je voor hun muziek en dat hun dat draaien. Maar ook de meeste bekende DJ's draaien gewoon sneller door.
MarcoMartinez    posted on 25-01-2013 21:42
Begrijpend lezen is moeilijk blijkbaarWinking my eye

Ik bedoelde dat het gemiddelde commentaar hier op de meeste mixtapes vaak is dat de nummers er te lang in zitten.
Ik vroeg me af of dit niet het standaard commentaar is wat er dan gegeven word?

Ik draai al een tijdje (20jaar) en heb nog nooit gehad dat het publiek verveeld is maar dat terzijde.

Mijn mixtape is een afspiegeling van hoe ik de opbouw zou doen van een live set met '?nieuwe' nummers.

Ook na 20 jaar kan je nog leren en ik sta dus wel degelijk open voor commentaar.

Enkel goed commentaar zit ik echt niet na te vissen, want ik weet ook dat het met persoonlijke ?smaak te maken heeft hoe snel de nummers voorbij komen.?

Mijn smaak is het niet als alle nummers maar 1 a 2 minuten in een house dj set zitten en daarom draai ik zelf ook niet zoWinking my eye
www.djmarcomartinez.com
Maracas    posted on 25-01-2013 21:48
Dat mag, maar dan moet je aangeven dat dat niet jouwn smaak is wanneer ik die commentaar geef, ik ben er niet om te bitchen tegen je ofzo namelijk, maar je vroeg los van dat, om feedback.

Als ik standaardcommentaar zou geven, had er een wikipedia link gestaan.?

Check bijvoorbeeld mijn topic met mijn nieuwe mixtape(no spam), daar zit ongeveer dus het dubbele in qua platen, maar ik heb daar geen reacties dat ze er te lang inzitten, dus de mensen die hier reageren op het forum, leveren naar mijn idee ook geen standaardcommentaar.
MarcoMartinez    posted on 25-01-2013 21:59
We hebben een andere smaak daar kunnen we nog heel wat pagina's mee vullen maar dat lijkt me niet verstandig.?
Ik respecteer deze wel!

Verder word er niet veel gereageerd door de andere collega's en dus zal er er mee gaan stoppen om preference Vol.2 te posten. Ik krijg na 2 a3 reacties niet echt een duidelijk beeld nl.
?
De reacties en downloads op mijn mixen op fb , soundcloud etc zijn goed door het publiek wat me volgt dat vind ik nog altijd het belangrijkste ( mijn jaarmix is meer dan 100 keer gedownload en meer dan 300x beluisterd).

Maar bedankt voor je reactie!
www.djmarcomartinez.com

This is an old Topic

No new postings for 4.492 days.
 Post CommentThat would be 149.7 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

146 Users online: 26 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 37.707
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.846.166