[GZ] Technics LTD ( Limited Edition ) of GOLD
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Seca    posted on 18-01-2013 11:42
Titel
Gezocht: 1 of 2x Technics LTD ( Limited Edition ) Of GLD ( Gold)
Staat
Zo goed als nieuw/gebruikt
Prijs
Overeen te komen.
Transport
Ophaling
Beschrijving
Gezocht: 1 of 2 stuks: Technics LTD Limited Edition of GLD, Gold

What do you think about [GZ] Technics LTD ( Limited Edition ) of GOLD ??

Vote :   

Estacy    posted on 18-01-2013 14:02
veel geluk...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Seca    posted on 18-01-2013 15:12
Hehe, dank u Happy, laughing
Is dat sarcastich? :D
Rusafli    posted on 18-01-2013 16:41
Denk niet dat Estacy dat zo bedoeld.?
Ik wens je in ieder geval ook veel geluk met deze zoektocht, want ze zijn erg moeilijk te vinden en als je ze gevonden hebt betaal waarschijnlijk een hele boel. Dik boven de 1000,- euro per stuk denk ik, als het al niet meer is.
Estacy    posted on 18-01-2013 17:06
wat ik bedoel is dat er een reden is dat ze limited zijn, dat zie je terug in de prijs en de hoeveelheid.
Seca    posted on 18-01-2013 17:49
Ik weet het, maar de waarde zal over 20 jaar niet gezakt zijn denk ik, deze wil ik inbouwen in een HIFI set, samen met mijn keuze van andere TOP hifi materialen voor later in de woonkamer, daarom nu al mijn zoektocht Happy, laughing
Estacy    posted on 18-01-2013 18:19
zou een mooi pronkstuk zijn. Maar wat ik zelf zou doen is gewoon een oude Technics 1200mk2 opknappen. Rega toonarm, goed elementje, betere kabels, goede voeten eronder, pitch eruit en je hebt een perfecte highend TT
macmiata    posted on 18-01-2013 20:35
Ik heb er twee, die gaan mogelijk ooit weg als ze er grote bedragen voor over hebben... Je vindt ze vast wel ergens. Verschijnen vaak op ebay. Momenteel doe ik er geen weg.
Last year this dj got bored and tried to produce
Seca    posted on 19-01-2013 10:06
@ estacy, zijn die rega tonearms zoveel beter dan? Ik houd hem liever origineel, de originele tonearm van technics is ook zeker niet slecht! Happy, laughing En wat bedoel je met de betere kabels? Zijn de standaard RCA kabels dan niet goed genoeg? Het verschil ga je nauwelijks horen op een HIFI set. En de pitch die eruit moet?
Estacy    posted on 19-01-2013 16:25
De toonarm van Technics vindt ik zelf prima, maar erg veel mensen die betere toonarmen in hun Technics zetten zweren erbij (niet voor dj gebruik natuurlijk). De kabels? volgens vele aan de dunne kant, maar ze zijn gewoon van goede kwaliteit, dus of het echt nodig is weet ik ook niet. En de Pitch eruit, dat is omdat volgens vele de snelheid zo constanter is ofzo. Je zou hem gebruiken voor hifi dus het is niet alsof je het nodig hebt
Mr-    posted on 19-01-2013 19:44
Natuurlijk is de vraag waarvoor je deze draaitafel wil gebruiken? Als je hem wil gebruiken om alleen platen te luisteren zou ik deze links laten liggen. Technics zijn geweldige draaitafels, maar ze zijn erg robuust. als je in opzoek gaat naar de beste audiokwaliteit zijn er veel geschiktere platenspelers. deze zijn dan wel natuurlijk niet geoptimaliseerd om te draaien. Ook met hele exclusieve designs en uitvoeringen.

de LTD is natuurlijk wel vet, maar toch gericht op op draaien en niet op audiofielen.
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
Tekhead    posted on 20-01-2013 01:19
Poster: macmiata
Ik heb er twee, die gaan mogelijk ooit weg als ze er grote bedragen voor over hebben... Je vindt ze vast wel ergens. Verschijnen vaak op ebay. Momenteel doe ik er geen weg.

Masochist gij ! Ons wat verlekkeren en dan zeggen, ik doe ze niet weg, Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 20-01-2013 14:59
Poster: Mr-

de LTD is natuurlijk wel vet, maar toch gericht op op draaien en niet op audiofielen.

Ben ik deels met je eens, maar dus deels ook niet. de MK2 enzo zijn wel degelijk met HIFI gebruik in gedachte gemaakt. Voor het geld (2e hands maar ook toen ze nog nieuw te koop waren) zijn er nauwelijks draaitafels, voor DJ gebruik en hi fi, die zo stevig zijn, met zo'n goede, sterke maar vooral ook stabiele direct drive motor. Of een toonarm die super stabiel is, waar veel andere draaitafels alleen van kunnen dromen.?

Als ik een puur hifi setje zou hebben, zou daar een SL mk2 tussen staan.

This is an old Topic

No new postings for 4.627 days.
 Post CommentThat would be 154.2 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

438 Users online: 267 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 2.382
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.274.162