Fris DJ Contest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MTHIJSMusic    posted on 15-01-2013 21:17
Hey DJR's !
Zouden jullie kunnen stemmen op mij met de Fris Dj Contest ?
Als ik in de eerste 3 kom draai ik in Huize Maas (Groningen) en dat zou ik supertof vinden.
Vervolgens strijd je dan tegen alle andere provincies.
Helaas sta ik nu op een onveilige 3e plek ( Met 1 punt verschil anders sta ik 4e)

Kunnen jullie mij er uit helpen en te stemmen op MTHIJS?http://www.wijzijnfris.nl/dj_contest/steden/1/overig
?
Harstikke bedankt !?Cool
Matthijs Kuiters

What do you think about Fris DJ Contest ??

Vote :   
D-Jesse    posted on 15-01-2013 21:24
Mijn vote heb je, mede-contestgenoot haha! Moest lachen, 'Beatwell', serieus? Kan ie niet met wat beters komen :p En ook die B-Hitter, beetje aandacht vragen met een artwork van Afrojack als je t my vraagt :P

Succes!
LilQuint    posted on 15-01-2013 21:25
Poster: D-Jesse
Mijn vote heb je, mede-contestgenoot haha! Moest lachen, 'Beatwell', serieus? Kan ie niet met wat beters komen :p En ook die B-Hitter, beetje aandacht vragen met een artwork van Afrojack als je t my vraagt :P

Succes!

Check dat nummer van hem dan ook... Verfrissend zeg hahaha
MTHIJSMusic    posted on 15-01-2013 21:29

Succes!

Thanks! ik heb ook op jou gestemt, aha en klopt ''Beatwell'' en ''B-Hitter''
& jij ook succes!
Matthijs Kuiters
D-Jesse    posted on 15-01-2013 21:38
@Lilquint whattefack, hij heeft geen mixtape maar een track van 3,53 min dat gewoon zowat de Afrojack remix is van Gangnam Style...?

Ben benieuwd hoe ze gaan draaien :P
MTHIJSMusic    posted on 15-01-2013 21:43
@Lilquint whattefack, hij heeft geen mixtape maar een track van 3,53 min dat gewoon zowat de Afrojack remix is van Gangnam Style...?

Ben benieuwd hoe ze gaan draaien :P

Deze ronde is eigelijk shit
de mensen met de meeste vrienden winnen, Ze luisteren geen eens de mixtape/Demo?
maarja als ze moeten draaien in de club komen ze er wel achter..
Matthijs Kuiters
D-Jesse    posted on 15-01-2013 22:02
Ja precies! Naja ik merk dat ik toch goeie reacties op m'n tape krijg, ben er echt blij mee. Als ze eenmaal hebben gestemd, gaan ze toch wel luisteren haha
MTHIJSMusic    posted on 15-01-2013 22:12
Ja precies! Naja ik merk dat ik toch goeie reacties op m'n tape krijg, ben er echt blij mee. Als ze eenmaal hebben gestemd, gaan ze toch wel luisteren haha

Dat is wel beter, Bij mij in de categorie zitten zelfs mensen bij die gaan spammen op habbo, Maar dan ben je wel heel laag en daarom sta ik nu op een 4e plek ;'(
Matthijs Kuiters
Maracas    posted on 15-01-2013 22:40
Poster:?D-Jesse
?En ook die B-Hitter,?

Jooo, hedde gij nog een paar B'tjes geslagen dan vanaaf mien jong?
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Snoey    posted on 15-01-2013 23:18
Poster: MTHIJSMusic
Dat is wel beter, Bij mij in de categorie zitten zelfs mensen bij die gaan spammen op habbo, Maar dan ben je wel heel laag en daarom sta ik nu op een 4e plek ;'(

?
LOL, je concurrentie laag gaan noemen omdat ze er alles aan doen om meer votes te krijgen??
?
Ze spelen toch het spel via de regels??
?
En blijkbaar is hun strategie beter dan die van jou, aangezien je vierde staat.?
?
?
Ik kijk altijd van te voren wat voor contest een Dj contest is, wanneer het een vote based systheem is, doe ik niet mee.?
Ik heb namelijk de tijd en de motivatie niet om dagelijks bezig te zijn met een marketing capagne voor de organisator.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 16-01-2013 02:51
Onwaarschijnlijk, het aantal dj contest' er in Nederland georganiseerd worden, is bijna een echte business geworden zou je denken. En eerlijk gezegd, begrijp ik niet waarom men aan zoiets mee doet, die contests zijn in 98% vd gevallen geldklopperij waarbij je zelfs als winnaar niets belangrijks bij wint en waar het niet om de kwaliteit vd dj's gaat maar om hun eigen inbreng.
Natuurlijk zijn er die dit anders zien, en natuurlijk zijn er ook positieve kanten aan zo een wedstrijd, maar die wegen in de verste verte niet op tegen de nadelen er van . Ik ga niet alle argumenten bovenhalen waarom dat zo is, maar zoals bij elke wedstrijd,waar het publiek in de zaal en ook thuis door een sms vote te versturen mee beslist wie de winnaar wordt, dit is niet objectief jureren van de kandidaten, en dat kan niet de bedoeling zijn. Bij ons dergelijke wedstrijden maar heel gering georganiseerd. Het is niet zo dat ik tegen al deze wedstrijden ben, er zijn ook echt goed georganiseerde en kwaliteitsvolle wedstrijden in Belgie maar die hebben meestal een ander doel dan. Vroeger werden dergelijkecontests vrijwel altijd georganiseerd door een plaatselijke club en/of discotheek om hun dj team te versterken of de residentsgroep uit te breiden, en daar kwam geen jurering aan te pas van het publiek, maar alleen vd eigenaar en enkele van hun vaste dj's, en zo'n dj-contests is wel waardevol.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maracas    posted on 16-01-2013 08:00
Nu is het alleen maar een marketingsstunt, gaat niet eens om nieuwe DJ's, maar half draaiend nederland gaat google af voor contests of feesten, daarom heb je ook altijd dat wanneer hier een vraag komt als iemand een DJ nodig heeft, er binnen no time 30 nieuwe members bijkomen en erop reageren
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Gerdo    posted on 16-01-2013 09:53
Ik vind die stem op mij contests echt klote, als ik zie dat het zo'n soort contest is dan doen ik niet mee. Veel dj contests gebruiken nu het internet waar mensen op het internet moeten stemmen. Ik vind het niveau van de deelnemers ook niet echt hoog. Er zitten wel een aantal leuke tapes tussen, maar het meerendeel is niet goed.
IboVillado    posted on 24-01-2013 15:07
Ik ga binnenkort ook mee doen aan aantal contests.
Alleen ik vind dat eigenlijk de Jury het moet beoordelen en niet zomaar internetgebruikers.
Wie de meeste reclame maakt zal gewoon de meeste stemmen binnenhalen en gaan draaien terwijl er zeker andere zijn die het verdienden.

Rovo    posted on 24-01-2013 15:57
Zouden jullie ook op mij kunnen stemmen?
http://www.wijzijnfris.nl/dj_contest/steden/2018/tilburg

Ik sta onderaan van de DJ's (Rovo)

bedankt!
DJ Rovo
Gerdo    posted on 24-01-2013 16:08
Poster: Rovo
Zouden jullie ook op mij kunnen stemmen?
http://www.wijzijnfris.nl/dj_contest/steden/2018/tilburg

Ik sta onderaan van de DJ's (Rovo)

bedankt!

Heb wat meer geduld met het overmixen, er wordt gezongen in een aantal platen en dat kap je snel af. Let goed op wanneer je een plaat in start. Oefen veel dan gaat het vanzelf beter!
Rovo    posted on 24-01-2013 16:24
Poster: Gerdo
Heb wat meer geduld met het overmixen, er wordt gezongen in een aantal platen en dat kap je snel af. Let goed op wanneer je een plaat in start. Oefen veel dan gaat het vanzelf beter!

Bedankt voor de tip!
DJ Rovo
Valkoinen    posted on 24-01-2013 17:37
DJ GucciBoy is ook wel cool hoor. OT: @ROVO, ik heb op je gestemd.
Ik ben slecht in het verzinnen van dit soort dingen..
Rovo    posted on 24-01-2013 17:46
Poster: Valkoinen
DJ GucciBoy is ook wel cool hoor. OT: @ROVO, ik heb op je gestemd.

Thanks man! Vindt je Gucciboy echt goed? Ik vindt het begin al zo grappig met z'n ping?Cool
DJ Rovo
Tekhead    posted on 25-01-2013 01:00
Poster: Rovo
Bedankt voor de tip!

Tracht eerst het beatmatchen onder de knie te krijgen zonder vocals, en daarna pas met vocals, om die mooi weg te mixen moet je bij de meeste platen toch enige kennis vd tekst hebben. Suc6 verder
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Rovo    posted on 25-01-2013 18:54
Poster: Tekhead
Tracht eerst het beatmatchen onder de knie te krijgen zonder vocals, en daarna pas met vocals, om die mooi weg te mixen moet je bij de meeste platen toch enige kennis vd tekst hebben. Suc6 verder

Thanks voor de tip!?Embarassed
DJ Rovo
Bikkel2932    posted on 26-01-2013 11:32
Weet iemand nog een contest van de zelfde leeftijds categorie omdat ik zelf zou ook wel eens me willen doen voor ?ervaring en de reactie's

groetjes DJ La Mer
LilQuint    posted on 26-01-2013 12:03
Poster: Bikkel2932
Weet iemand nog een contest van de zelfde leeftijds categorie omdat ik zelf zou ook wel eens me willen doen voor ?ervaring en de reactie's

groetjes DJ La Mer

?
http://www.djcontests.nl/
Bikkel2932    posted on 26-01-2013 15:54
thanks

This is an old Topic

No new postings for 4.491 days.
 Post CommentThat would be 149.7 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

159 Users online: 19 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 39.289
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.847.748