Poster: D-Jesse
Mijn vote heb je, mede-contestgenoot haha! Moest lachen, 'Beatwell', serieus? Kan ie niet met wat beters komen :p En ook die B-Hitter, beetje aandacht vragen met een artwork van Afrojack als je t my vraagt :P
Succes!
Mijn vote heb je, mede-contestgenoot haha! Moest lachen, 'Beatwell', serieus? Kan ie niet met wat beters komen :p En ook die B-Hitter, beetje aandacht vragen met een artwork van Afrojack als je t my vraagt :P
Succes!
@Lilquint whattefack, hij heeft geen mixtape maar een track van 3,53 min dat gewoon zowat de Afrojack remix is van Gangnam Style...?
Ben benieuwd hoe ze gaan draaien :P
Ja precies! Naja ik merk dat ik toch goeie reacties op m'n tape krijg, ben er echt blij mee. Als ze eenmaal hebben gestemd, gaan ze toch wel luisteren haha
Poster:?D-Jesse
Poster: MTHIJSMusic
Dat is wel beter, Bij mij in de categorie zitten zelfs mensen bij die gaan spammen op habbo, Maar dan ben je wel heel laag en daarom sta ik nu op een 4e plek ;'(
Poster: Rovo
Zouden jullie ook op mij kunnen stemmen?
http://www.wijzijnfris.nl/dj_contest/steden/2018/tilburg
Ik sta onderaan van de DJ's (Rovo)
bedankt!
Poster: Gerdo
Heb wat meer geduld met het overmixen, er wordt gezongen in een aantal platen en dat kap je snel af. Let goed op wanneer je een plaat in start. Oefen veel dan gaat het vanzelf beter!
Poster: Valkoinen
DJ GucciBoy is ook wel cool hoor. OT: @ROVO, ik heb op je gestemd.
Poster: Rovo
Bedankt voor de tip!
Poster: Tekhead
Tracht eerst het beatmatchen onder de knie te krijgen zonder vocals, en daarna pas met vocals, om die mooi weg te mixen moet je bij de meeste platen toch enige kennis vd tekst hebben. Suc6 verder
Poster: Bikkel2932
Weet iemand nog een contest van de zelfde leeftijds categorie omdat ik zelf zou ook wel eens me willen doen voor ?ervaring en de reactie's
groetjes DJ La Mer