Help Me Out!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 15-01-2013 17:59
Hey mede DJR's!

Ik heb ook eens jullie hulp nodig voor een contest, en dit is het FRISS DJ Contest!

Zouden jullie ajb op mij willen stemmen? Ga dan naar?http://www.wijzijnfris.nl/dj_contest/steden/87/amsterdam en kies voor D-Jesse! Als je al voor iemand uit een andere stad hebt gevote, kan je nog steeds voor mij stemmen!

Ik zou het enorm waarderen, mijn mixtape lusiteren (Graag feedback Happy, laughing ) doe je hier:

http://soundcloud.com/d-jesse/friss-dj-contest-mixtape

Cheeeers!

What do you think about Help Me Out! ??

Vote :   
Certas    posted on 15-01-2013 18:12
Gedaan Happy, laughing Qua trackkeuze ben je sowieso al de beste daar, volgens mij dan.. Zitten zelfs een aantal mixen tussen waar de tracks helemaal distorten maarja. Veel succes nog!
http://www.soundcloud.com/Certas
D-Jesse    posted on 15-01-2013 18:14
Haha thanks Bas! Ja ik vond zelf dat ik toch een beetje commercieel moest draaien (werd aangeraden door Friss zelf) ?maar ook een beetje moest onderscheiden, dus ben ik over naar veel bootlegs van hitjes gegaan haha. Zal de andere mixes een x beluisteren Happy, laughing Thanks, zal ik nodig hebben!
Valkoinen    posted on 15-01-2013 19:56
Ahh, Fris, goede oude tijd... Ik heb op je gestemd! Je mix is zeker ook 1 van de beste daar, zo ook je introductie. Niet voor niets sta je ook dik voor op de rest. Ik heb gelezen wat je kan winnen en ik ga voor je duimen dat je wint, het zou een mooie start zijn van je carri?re!

All my best wishes,

Bas Witte
Ik ben slecht in het verzinnen van dit soort dingen..
D-Jesse    posted on 15-01-2013 20:06
Thanks man! Ja haha goeie ouwe tijd. Ben er al 2 jaar niet naar toe te gaan maar dit is wel een mooie kans die ik niet wil missen!

Zou een top start zijn! Thx!
ElVrieso    posted on 16-01-2013 11:28
Bruno de Vries - @djelvrieso
D-Jesse    posted on 16-01-2013 14:26
Oops, al bijna 1000 posts en nog ken ik dit topic niet haha, shamee. Bedankt voor het stemmen, zal hem de volgende x daar posten!
Mr-    posted on 16-01-2013 16:35
goede mix, heb denk ik het eerste kwartier geluisterd. je hebt mijn stem niet blind gekregen heb eerst nog wat andere links afgeklikt, maar die van jou is veruit de beste die ik heb gehoord! gewoon lekker lang, niet overstuurd etc. wat ik bij andere wel hoorde, sommige waren zo off-beat dat ik dacht dat ik gek werd.
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
D-Jesse    posted on 16-01-2013 16:50
Oh dat is altijd fijn om te horen! Ben blij om zo'n reactie over de mix Happy, laughing Ja heb expres m'n mastergeluid van het opnemen (de 'booth' uitgang heb ik gebruikt, dus de 'booth' draaiknop op m'n mixer:p) niet helemaal voluit gezet, zodat ik geen clipping ofzo zou krijgen. Heb de mix denk ik wel 3 x opnieuw gedaan omdat ik niet tevreden was haha!

Bedankt voor je reactie, leuk om te horen!

This is an old Topic

No new postings for 4.501 days.
 Post CommentThat would be 150 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

137 Users online: Lead & 20 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 36.350
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.844.809