Welke festivals in 2013 (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 11-01-2013 23:13
Ik vraag me af naar welke festivals je uitkijkt, die je graag wil bezoeken in 2013. Ik bedoel grotere festivals, niet een apr?s-ski happening in Volendam of zo, maar een gerenomeerd festival, in Be - NL - De - ....

Ikzelf, doe het eerstvolgende festival op 26 januari, awakenings in Eindhoven, de openingparty van Space in Ibiza ga ik dit jaar ook doen. Verder nog trachten om een ticket te bemachtigen voor Tomorrowland, en indien de Line-Up goed is ook nog I Love Techno in Gent.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Welke festivals in 2013 ??

Vote :   

MichaelMiller    posted on 11-01-2013 23:22
In Belgi? Rock Werchter(!), alle dagen natuurlijk, en verder I <3 Techno hoogstwaarschijnlijk.?
In Nederland WiSH Outdoor, One Full House en veel andere festivals in die categorie. Op een aantal van die festivals zelf ook als DJ.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 11-01-2013 23:25
Poster: MichaelMiller
In Belgi? Rock Werchter(!), alle dagen natuurlijk, en verder I In Nederland WiSH Outdoor, One Full House en veel andere festivals in die categorie. Op een aantal van die festivals zelf ook als DJ.

Mooi, goede keuze, ik denk dat een pukkelpop er ook inzit, hangt allemaal een beetje af vd artiesten die komen.
Rock Werchter heb ik ook jaren gedaan, maar een paar van die zware festivals per jaar is ietsje teveel om te betalen.
RamuroDiaz    posted on 11-01-2013 23:29
Sowieso Wish Outdoor, is op fietsafstand Thumbs Up En ook mijn kaartje voor Intents festival kunnen bemachtigen!
D-Jesse    posted on 11-01-2013 23:58
HeyHey Volendam kan best leuk zijn hoor, woon er dichtbij ... haha

Mmm veel festivals te jong, zou zo graag een x naar Mysteryland of Tomorrowland gaan!
Certas    posted on 12-01-2013 00:09
Ik MOET kaarten hebben voor Tomorrowland dit jaar, anders is mijn leven niet compleet Happy, laughing
http://www.soundcloud.com/Certas
Tekhead    posted on 12-01-2013 00:21
Poster: D-Jesse
HeyHey Volendam kan best leuk zijn hoor, woon er dichtbij ... haha

Mmm veel festivals te jong, zou zo graag een x naar Mysteryland of Tomorrowland gaan!

Was niet beledigend bedoeld hoor Winking my eye maar je weet wel wat ik bedoel he ?
Poster: Certas
Ik MOET kaarten hebben voor Tomorrowland dit jaar, anders is mijn leven niet compleet Happy, laughing

Het gewoon bijna hopeloos om aan kaarten te geraken ook voor ons in Belgie, en geloof me, komende editie wordt nog moeilijker met die nieuwe award die ze in de wacht gesleept hebben, net als Rock Werchter.
Ik weet niet of je al geprobeert had vorig jaar om kaarten te bemachtigen, maar dat was a hell of a job.
Vorig jaar 180.000 kaarten verkocht die op een fractie weg waren, 120.000 kaarten around the world, op 7 minuten weg. Kwa festivals, zijn we toch top hoor in Belgie !
User edit by Tekhead on 12-01-2013 @ 00:25:16 (24%)
Tekhead    posted on 12-01-2013 00:23
Poster: Tekhead
oeps dubbelpost

User edit by Tekhead on 12-01-2013 @ 00:24:48 (100%)
D-Jesse    posted on 12-01-2013 00:29
Was niet beledigend bedoeld hoor Winking my eye maar je weet wel wat ik bedoel he ?

Haha dat weet ik toch! Ik snap precies wat je bedoelde haha Happy, laughing Ik snap dat je geen volendammer kermis bedoelt, maar echte festivals! Happy, laughing
Tekhead    posted on 12-01-2013 00:46
Haha dat weet ik toch! Ik snap precies wat je bedoelde haha Happy, laughing Ik snap dat je geen volendammer kermis bedoelt, maar echte festivals! Happy, laughing

Als ik goed geinformeerd ben, zijn de Volendammers wel een speciaal volkje h?, of vergis ik mij daarin ?
D-Jesse    posted on 12-01-2013 00:53
Als ik goed geinformeerd ben, zijn de Volendammers wel een speciaal volkje h?, of vergis ik mij daarin ?

Haha jaaa, ik zie niet veel ervan (ben er meestal in t weekend bij voornamelijk winkels haha) maar een aantal oud-klasgenoten zitten er op school en ik hoor verhalen.. Ook hebben zij een uur pauze (normaal half uur) omdat volendammers s 'middags warm eten, en zo kan je nog wel een aantal dingen noemen wat 'speciaal' aan hen is dus wat dat betreft vergis je je niet :P
Tekhead    posted on 12-01-2013 00:55
Haha jaaa, ik zie niet veel ervan (ben er meestal in t weekend bij voornamelijk winkels haha) maar een aantal oud-klasgenoten zitten er op school en ik hoor verhalen.. Ook hebben zij een uur pauze (normaal half uur) omdat volendammers s 'middags warm eten, en zo kan je nog wel een aantal dingen noemen wat 'speciaal' aan hen is dus wat dat betreft vergis je je niet :P

een half uur, en een uur ? Dan zijn ze hier nog specialer, bij ons hebben de meeste anderhalf uur.
Bambilaner    posted on 12-01-2013 01:37
Extrema Outdoor Belgi?!!!
Was vorig jaar h??l leuk, dus dit jaar weer.
?
Verder ben ik niet zo'n festivalmens. De laatste jaren krijg ik steeds TML-tickets aangeboden van mijn nicht. Zij runt een bedrijf dat een belangrijke partner is van TML, maar dat ligt in mijn vaste vakantieperiode (laatste 2 weken juli) dus nog nooit geweest. Eigenlijk spreekt TML mij ook niet echt aan. Veel mensen verklaren me dan ook gek dat ik die gratis tickets weiger... Dus ik wacht op een leuk
?
Ik wil wel graag eens iets in het buitenland doen. Dus ik wacht op een leuk housefestival in DE, FR of NL dat binnen mijn vrije tijd valt...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Tekhead    posted on 12-01-2013 01:54
Poster: Bambilaner
Extrema Outdoor Belgi?!!!
Was vorig jaar h??l leuk, dus dit jaar weer.
?
Verder ben ik niet zo'n festivalmens. De laatste jaren krijg ik steeds TML-tickets aangeboden van mijn nicht. Zij runt een bedrijf dat een belangrijke partner is van TML, maar dat ligt in mijn vaste vakantieperiode (laatste 2 weken juli) dus nog nooit geweest. Eigenlijk spreekt TML mij ook niet echt aan. Veel mensen verklaren me dan ook gek dat ik die gratis tickets weiger... Dus ik wacht op een leuk
?
Ik wil wel graag eens iets in het buitenland doen. Dus ik wacht op een leuk housefestival in DE, FR of NL dat binnen mijn vrije tijd valt...

Dan wil ik die tickets graag direct overkopen als je ze kan krijgen.
main    posted on 12-01-2013 08:31
Awakenings festival! Altijd top. Lief festival misschien. Soenda waarschijnlijk wel!
DJSHAK3S    posted on 12-01-2013 10:42
Alleen stereo sunday, lokaal festival (gratis!) waar vorigmjaar quintino, sam o neall, en nog een paar namen kwamen, en natuurlijk ook rene kupperns, die hier actief is
Bambilaner    posted on 12-01-2013 11:18
Dan wil ik die tickets graag direct overkopen als je ze kan krijgen.

Ja, zo zijn er waarschijnlijk veel, maar ik denk dat ze zelf ook genoeg mensen kennen die wel willen gaan (andere klanten e.d.)
www.facebook.com/vinniebegooddj
D-Jesse    posted on 12-01-2013 12:07
een half uur, en een uur ? Dan zijn ze hier nog specialer, bij ons hebben de meeste anderhalf uur.

Haha echt? Oh in A'dam waar ik op school zit een kleine pauze van 20, en een grote van 30 minuten.?

Weet iemand nog leuke (dance/house) festivals waar 14 jarige naar toe mogen? :D
MarcoMartinez    posted on 12-01-2013 17:50
Zou graag tomorrowland bijwonen dit jaar
www.djmarcomartinez.com
Martullia    posted on 12-01-2013 18:21

Te lang te veel generatie's inteelt, dan krijg je dat. On topic nu ff, over 2 weken Awakenings klokgebouw altijd cool. Voor de rest zie ik het nog wel.
User edit by Martullia on 12-01-2013 @ 18:22:40 (52%)
Dynamix86    posted on 12-01-2013 18:44

Het gewoon bijna hopeloos om aan kaarten te geraken ook voor ons in Belgie, en geloof me, komende editie wordt nog moeilijker met die nieuwe award die ze in de wacht gesleept hebben, net als Rock Werchter.
Ik weet niet of je al geprobeert had vorig jaar om kaarten te bemachtigen, maar dat was a hell of a job.
Vorig jaar 180.000 kaarten verkocht die op een fractie weg waren, 120.000 kaarten around the world, op 7 minuten weg. Kwa festivals, zijn we toch top hoor in Belgie !

Tomorrowland is in Belgie, maar het wordt toch echt georganiseerd door ID&T hoor en die komen uit Nederland Thumbs Up.

Beatmatching is overrated
Dynamix86    posted on 12-01-2013 18:45
Ik zou het liefst in maart naar Ultra in Miami gaan. Ik heb al kaarten, maar het gaat niet door Unhappy. Daarnaast lijkt Tomorrowland me ook heel vet en tis een stuk dichterbij. Eens zien of ik kaarten kan krijgen dit jaar.
Beatmatching is overrated
Dolivieira    posted on 12-01-2013 18:56
Dit jaar denk ik wordt het Awakenings en Loveland.

En Tommorrowland is gedeeltelijk georganiseerd door ID&T.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 12-01-2013 19:17
Poster: Dynamix86
Tomorrowland is in Belgie, maar het wordt toch echt georganiseerd door ID&T hoor en die komen uit Nederland Thumbs Up.

Nope, ID&T leerde deels de financiele bijdrage, maar de organisatie is 100% in handen van 2 belgen, en ieder jaar is de inbeng van ID&T kleiner. Zij hebben die 2 gasten de organisatie laten doen omdat de aanpak van ID&T niet goed werkte in Belgie, zie maar naar de Sensation Party's. Zelfs de line-ups worden niet door ID&T geboekt. Sorry makker, maar over festivals en Party's organiseren hebben we echt geen lessen te krijgen van de Nederlanders.
Dolivieira    posted on 12-01-2013 19:25
Zo bedoelde ik het ook een beetje Rodger.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 12-01-2013 19:29
Poster: Dolivieira
Zo bedoelde ik het ook een beetje Rodger.

Weet ik wel Dennis Winking my eye

136 Users online: 23 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 10.641
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.683.593