Poster: MichaelMiller
In Belgi? Rock Werchter(!), alle dagen natuurlijk, en verder I In Nederland WiSH Outdoor, One Full House en veel andere festivals in die categorie. Op een aantal van die festivals zelf ook als DJ.
Poster: D-Jesse
HeyHey Volendam kan best leuk zijn hoor, woon er dichtbij ... haha
Mmm veel festivals te jong, zou zo graag een x naar Mysteryland of Tomorrowland gaan!
Poster: Certas
Ik MOET kaarten hebben voor Tomorrowland dit jaar, anders is mijn leven niet compleet
Poster: Tekhead
oeps dubbelpost
Was niet beledigend bedoeld hoormaar je weet wel wat ik bedoel he ?
Haha dat weet ik toch! Ik snap precies wat je bedoelde hahaIk snap dat je geen volendammer kermis bedoelt, maar echte festivals!
Als ik goed geinformeerd ben, zijn de Volendammers wel een speciaal volkje h?, of vergis ik mij daarin ?
Haha jaaa, ik zie niet veel ervan (ben er meestal in t weekend bij voornamelijk winkels haha) maar een aantal oud-klasgenoten zitten er op school en ik hoor verhalen.. Ook hebben zij een uur pauze (normaal half uur) omdat volendammers s 'middags warm eten, en zo kan je nog wel een aantal dingen noemen wat 'speciaal' aan hen is dus wat dat betreft vergis je je niet :P
Poster: Bambilaner
Extrema Outdoor Belgi?!!!
Was vorig jaar h??l leuk, dus dit jaar weer.
?
Verder ben ik niet zo'n festivalmens. De laatste jaren krijg ik steeds TML-tickets aangeboden van mijn nicht. Zij runt een bedrijf dat een belangrijke partner is van TML, maar dat ligt in mijn vaste vakantieperiode (laatste 2 weken juli) dus nog nooit geweest. Eigenlijk spreekt TML mij ook niet echt aan. Veel mensen verklaren me dan ook gek dat ik die gratis tickets weiger... Dus ik wacht op een leuk
?
Ik wil wel graag eens iets in het buitenland doen. Dus ik wacht op een leuk housefestival in DE, FR of NL dat binnen mijn vrije tijd valt...
Dan wil ik die tickets graag direct overkopen als je ze kan krijgen.
een half uur, en een uur ? Dan zijn ze hier nog specialer, bij ons hebben de meeste anderhalf uur.
Als ik goed geinformeerd ben, zijn de Volendammers wel een speciaal volkje h?, of vergis ik mij daarin ?
Was niet beledigend bedoeld hoormaar je weet wel wat ik bedoel he ?
Het gewoon bijna hopeloos om aan kaarten te geraken ook voor ons in Belgie, en geloof me, komende editie wordt nog moeilijker met die nieuwe award die ze in de wacht gesleept hebben, net als Rock Werchter.
Ik weet niet of je al geprobeert had vorig jaar om kaarten te bemachtigen, maar dat was a hell of a job.
Vorig jaar 180.000 kaarten verkocht die op een fractie weg waren, 120.000 kaarten around the world, op 7 minuten weg. Kwa festivals, zijn we toch top hoor in Belgie !
Poster: Dynamix86
Tomorrowland is in Belgie, maar het wordt toch echt georganiseerd door ID&T hoor en die komen uit Nederland.
Poster: Dolivieira
Zo bedoelde ik het ook een beetje Rodger.