Poster: Dyno
Is het wel een stereo kabeltje?
Poster: MrQreeny
Die ingangen op je geluidskaart zijn wss mono... M.a.w. je moet een kabel hebben van mini jack (ipod) naar 2x jack (links en rechts voor allebei de input kanalen).
Poster: MrQreenyewoon
Die ingangen op je geluidskaart zijn wss mono... M.a.w. je moet een kabel hebben van mini jack (ipod) naar 2x jack (links en rechts voor allebei de input kanalen).
Poster: Maracas
IK SNAP HET AL! Als jij een verloop naar 6,3mm moet gebruiken, dan heb je inderdaad 1 kanaal ja, aangezien je 2 ingangen hebt. Koop een jack naar tulp kabel, doe 2 verloopjes van tulp naar 6.3mm op de tulpuiteinden en steek die allebei in die geluidskaart
Poster: Maracas
IK SNAP HET AL! Als jij een verloop naar 6,3mm moet gebruiken, dan heb je inderdaad 1 kanaal ja, aangezien je 2 ingangen hebt. Koop een jack naar tulp kabel, doe 2 verloopjes van tulp naar 6.3mm op de tulpuiteinden en steek die allebei in die geluidskaart
Poster: Dyno
Zo iets dus
Poster: D-Jesse
@MrQreeny, dan hebbe ik nog een vraagje voor jou, als jij ook een focusrite hebt. Weet jij hoe ik een mic moet aansluiten? Ik heb net een headset aangesloten, de mic plug in een line ingang en je raad het al; geen geluid. Als ik alles op de pc instel op de lijningang van de focusrite, geen geluid. Dus niet maar een kant (zoals m'n vorige probleem), maar gewoon helemaal geen geluid. Weet jij wat ik hiervoor moet hebben?
Poster: D-Jesse
@Macas ja dat klopt helemaal! Maar als ik dus die microfoon ingang (van jack naar 6,3 en ook geprobeerd die 6,3 nog naar een xlr, nog steeds niks) in zo'n ingang stop, krijg ik helemaal GEEN signaal, niet rechts en niet links... Terwijl ie dat wel zou moeten doen..
Poster: Mr-
ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt, het is wel beter als je wat puntiger bent in wat je hebt en wat niet werkt. gooi aub niet met termen als je niet zeker wat het is. met jack denk ik dat je MINI-jack bedoeld, (degene die in je ipod past) want een Jack-plug is namelijk die van 6.3 mm. je moet denk ik gewoon een mini-Jack naar Jack hebben. op de geluidskaart de schakelaar op line zetten en dan zou hij het moeten doen.
wat Maracas aangeeft kan ook, wellicht beter zelfs. het kan zoals ook aangegeven wordt dat het aan je instellingen ligt. veel succes igg!