Vandaag wou ik weer eens een mix opnemen met mn cdj 800 en djm 800. In het verleden deed ik deed op de pc via windows xp(nooit problemen, erg zuiver) tegenwoordig heb ik Windows 7.
Als ik een opname ga testen en een klein stukje heb opgenomen lijkt het net of er een echo op het stukje zit, de bass lijkt dan heel hard en de synth hoor je een stuk doffer. - Instellingen geluidskaart zijn bekeken (klopt gewoon) - heb de tutorial op aboutdj gevolgd
eigenlijk is alles hetzelfde als ik met windows xp had, alleen is de geluidskwaliteit nu een stuk minder.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Gr Michel
What do you think about Mix opneem problemen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Overtracked Ik doe meestal opnemen met Fruity Dat gaat gewoon prima.
Wuut, hoe kan dat? Hoe kan je opnemen in FL? Weet alleen hoe 't via midi kan..
This is an old Topic
No new postings for 4.613 days. Post CommentThat would be 153.8 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.