Poster: SummlerJa dat is ook een manier dat ik wel een toepas, alleen vaak ff zoeke naar die tracklisten had wel een goeie site hiervoor...omdat deze tracks dan nog nieuw zijn is het nog niet veel te vinden.Als ik naar tracklists van livesets van dj's kijk, download ik de hele lijst en dan uitzoeken wat goed is
Ja dat is ook een manier dat ik wel een toepas, alleen vaak ff zoeke naar die tracklisten had wel een goeie site hiervoor...maar de helft kan ik niet downloade of is niet te vinden.omdat deze tracks dan nog nieuw zijn is het nog niet veel te vinden.
Poster: dj-nickIn traktor zitten een soort van filter effecten low cut en midth. staat er weet niet precies wat de precies benaming voor deze effecten zijn. maar je kan hoen dat het soort van filters zijn.mooi maar als ik vragen mag wat voor effecten heb je gebruikt
Poster: ChiellianvanWhoddat 1e nmmr is Oliver Moldan - Gonna Make You Sweeten tracklist heb ik er dit keer niet bij gemaakt sorry:$ Mis dat je tijd ff kan noeme dan vertel ik je welke track het is!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.