Heren & Dames, Ik zit met het volgende probleem: Op nieuwjaarsnacht heb ik samen met een vriend een set van een uur gedraait (4u-5u) omdat we zelf die fuif organiseerden. Ikzelf heb een dikke 3 jaar gedraait (alleen) en ben ondertussen ruim 6 maanden gestopt. Het draaien zelf ging best makkelijk na een paar nummers maar het spreekt voor zich dat er na al die tijd nu en dan wel eens een slechte overgang tussenzat. Wat nu eigenlijk mijn probleem is: Blijkbaar vielen wij in de smaak bij het publiek en we hebben dus al 2 boekings binnengekregen terwijl we allebei niet draaien. Moet ik deze aannemen en toch ergens proberen te oefenen of zou ik deze afwijzen? Moesten we ze aannemen doen we het gratis op drank & inkomtickets voor wat vrienden na. Anyway, heb jullie raad nodig.?
Thanks! Lomme
What do you think about Boekings aannemen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je hebt het daar toch ook gedaan? Dan kan je het op nieuwe boekingen ook! Ik zou ze gewoon aannemen, en ondertussen weer een beetje je vergeten hobby proberen op te pikken weer
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Ik was gestopt omdat ik me vooral wou toeleggen op producen en heb toen met het geld van mijn DJ-set mijn MBP gekocht. Ik heb wel weer zin gekregen om terug CDJ's te kopen. Dan gaan we bevestigen, bedankt voor de (wijze) raad!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.